Aj AJ Aj!
Vaknade i lördags morse och kunde knappt ta mig ur sängen. Ryggen! ALla muskler kändes som stela pinnar. Jag fick massage i torsdags och detta blev resultatet. Har haft detta ryggprobelm tre ggr förut ,jäklar va ont det gör och va irriterande det är när man knappt kan gå.
En otränad rygg med dålig blodcirkulation! Nej nu är det dags för simmning,sista gången jag vill känna så här,kan sitta vid datorn idag *jippi*
kram

Jag sickar en helade tanket till dig min vän
MVH Zedd

Oj, inte roligt. Vet hur det där känns. Har haft ryggskott ett antal gånger, fyy.
Jag började med en hälsokost medicin som heter Fortodol för mina Fibromyalgi problem för en tid sedan och den har kännts bra både för muskler och leder.
Men så blev jag lite rädd för att ta den då jag åkte på det här höga blodtrycket. Men så läste jag här på nätet att just gurkmeja som denna tablett innehåller skulle vara bra för både blodtryck och hjärta. Men nu har jag bara tagit denna tablett varannan dag. Vill nu se hur mitt tryck och mina prover ligger till. Har ju inte mått så bra ett tag. Men känner mig mycket piggare nu. Tror mycket pga den hjälp många här på ÖN sände mig. Så jag vill tacka Eija som drog igång den tråden.
Kram!

Skickar en varm kram och skickar det du behöver för att stärka din rygg.
Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Får jag föreslå promenader med stavar, det är kanon för att stärka ryggmusklerna!!!

tack tack! Ja man tänker sig inte för förrän man sitter här med värk..och tre ggr dessutom.när ska man lära sig..jo nu jäklar blir det simma av *ler* och promenader.
Man kan ju börja för häftigt också med denna motion,gjorde det en gång sär jag började med en slags yoga ,och vips ,ryggvärk!!

Hur är det med rygen idag vattuqvinna?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Åhhh,jag förstår dej verkligen!! Samma morgon som jag skulle åka till Elisabeth,så voila,ryggskott!! Grät då jag skulle in i taxin,och visst var man orolig för resan upp,men det gick.. dagen efter jag anlände fick jag uppsöka en chiropraktor.Och nu är man i Norrland
och var tvungen att färdas i 11 mil för att komma till denne hjälpande man:-) Blev inte hjälpt så bra,och denne man hade mer problem med sin rygg än vad jag hade:-) Har av en god vän här uppe,lånat kryckor för att ta mej fram mellan varven.Jag kan tipsa dej om att blanda 1 Iprén och en Alvedon brus,det funka rätt bra för mej..Må din ryggvärk släppa snart..

Hur är det med ryggen? Hoppas på att du blivit bättre alla fall.

Tack för er omtänksamhet..Eftersom jag levre själv få rman ju sköta sig själv också och mina katter frågar inte hur jag mår men dom ser lite fundersamma ut. *ler* något bättre men natten var ige kul,varje gång jag försökte vända mig i sängen ,skrik..ajaj. har tagit kalcium och magnesium tablett..kan tänka mig att det är brist någonsatns eftesom mina muskler är så Kinkiga..
kram

vi pratade lite på andlig.se på den tiden den sajten var uppe. Jag minns inte om du provade TFT någon gång då, men om du vill göra det nu så är det bara att säga till. Smärtor i ryggen är ofta lätt att åtgärda. =)

om du menar tankens kraft har jag provat att ligga och gå ner i min svank och ta bort smärtan,jag har rensat och skickat in ljus och tänk nej jag har ingen smärta mm.
tur är att jag har andliga vägledare som tar hand om mig med healing
kram

Nix, TFT- Tankefält Terapi.