Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 586 ggr
mketfla
0

öppna upp

hur gör man för att öppna upp, öppna sig så att man kan ta emot och se / känna av andevärlden. det finns säkert många olika sätt och bra kurser. men finns det något bra tips hur man kan göra själv / Träna själv på att bli mer öppen. hälsn karin

Elisabeth-J
0

Bara genom att meditera så kan du öppna upp. Men det handlar om att man litar på sig själv och det är viktigt att stänga också. Det bästa är att träna på att öppna och stänga chakran i början. Det finns en stor bok som heter: Är du medial, där finns många tips och fina bilder så sök den är ett tips.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

vick
0

#1 Vem är författarn?

Elisabeth-J
0

Julie Soskin

Elisabeth 

Katarinaj
0

Då passar jag på att slänga in en fråga här. När jag öppnar upp mina chakran och får kontakt, så blir jag väldigt trött när jag är "färdig" och brukar alltid somna, sen när jag vaknar har jag ingen tanke på att stänga av, kan det vara därför som jag på sista tiden har kännt mig alldeles tömd på energi? Att jag är öppen hela tiden? Vad händer om man är öppen hela tiden?

Kram Katarina

Elisabeth-J
0

#4 Ja det är med stor säkerhet därför du känner så. Att gå öppen och mottaglig för alla energier tar så mycket energi av dig. Se till att du stänger och beskyddar dig ett par ggr om dagen helst.

Elisabeth 

Tur-Budda
0

Jag tror inte att det är någon större skillnad mellan att "öppna upp" och allt annat vi vill kunna göra. Om detta gäller så är det första man bör göra att identifiera och acceptera de känslor man har kring fenomenet fullt ut. Känslor som upplevs och accepteras fullt ut klingar av i samma takt som de accepteras vilket öppnar upp för ett tydligare uppfattande av omvärlden när känslobruset som inte är aktuellt i nuet minskar.

Medialitet är ett område som jag själv aldrig skulle ge mig in på utan en erfaren ledsagare, lika lite som jag som oerfaren skulle ge mig ut på djungelsafari eller annan okänd mark där man kan göra oönskade erfarenheter som nybörjare.

Katarinaj
0

#5 Tack, Elisabeth.

#6 Hänger inte riktigt med i hur du menar.

Kram Katarina