Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 753 ggr
s-tjej
0

Mardröm med stort M

Hade en sån mardröm inatt som är så svår att beskriva i ord…

Skrev den på min blogg och vore glad om någon kunde försöka tolka den.. här är en länk till det blogginlägget http://blogg.aftonbladet.se/14068/perma/830981

vore jättetacksam om nån kunde försöka tolka den, eller bitar av den iaf…

_RS_
0

Som det står upptill i höger på din blogg står det "Vill visa att jag är som alla andra, men har ett krig pågående inom mig."
De konflikter du bär inom dig, tror jag ligger till grunden för denna och liknande drömmar och när du upplever det som om du är i kontroll, så slås du snabbt tillbaka i din verklighet.

Vad dina konflikter består i eller av har jag ingen aning, utom att det kan vara svårt att hantera de syndromen du tillskriver dig själv eller fått diagnoserade. Men om du skulle komma till klarhet i vad som vill ut ur dig men bekämpas av dig själv, stort eller litet tror jag att just denna typ av drömmar skulle försvinna. Jag får inte känslan av att det skulle vara en sanndröm eller något övernaturligt bakom, eftersom det hela tiden är annorlunda, men med samma typ av slut.

Det som är lite oroväckande är dock att varje gång som du verkar få hjälp i drömmen med att luska ut "var problemen kommer från" så är det klippt igen. Varför jag tror aatt du någonstans motarbetar dina egna lösningar. Återigen en hänvisning till texten uppe i höger hörn på bloggen.

Jag önskar dig lycka till med mina tankar om det hela och det är bara det jag kommer att tänka på av att ha läst denna inlaga i bloggen, vet inte om du skrivit fler.

Hoppas din natt blir mer fridfull denna gång.

//

s-tjej
0

Du har nog rätt mycket rätt i det du skriver, men inre krig är hur min hjärna krigar mot sig själv eller mina sjukdommar mot varandra (diagnotiserade)

Nej sanndröm tror inte jag heller, men kan lova att den va inte rolig o ja det gjorde verkligen fysiskt ont när jag vaknade…

Tack för svaret:D