Till Thinka!
Jag tog denna bild och när jag sen lade över den på datorn så såg jag att det är ju du min söta vän!!
Lika sprudlande skön, vacker där du bara finns i solens strålar och ger av din skönhet till alla och envar även de dagar som du inte vet att du ger… Många kärnpunkter har du och alla är de härliga att beskåda…=)
Den vita färgen står för oskyldigheten hos dig, samt att de gula i mitten av blommorna står för att du har kraft och eld att kämpa dig igenom allt som komma skall!!!
Mystiskt, det här har jag inte varit med om förut att något foto jag tagit skulle vara till en människa här på forumet??! Hmmm, kanske det händer fler gånger… Spännande, jag tror jag börjar jobba med min blockering av att gå andlighetens väg!!!
Tack till dig också Elisabeth!!
Många Goa Kramar
Annisangel

Tack för de vackra orden, det berör mig djupt! aldrig har jag fått ett foto som enbart är för mig / är jag! Jag sparar den och dina ord att plocka fram den dan jag tvivlar och den dag jag fammlar i mörker!
Kramiz
#1 Varsågod vännen min!! Ja, det är inte lätt att famla i mörker så jag hoppas att mina ord och min bild till dig hjälper till att se ljuset igen!!
Tusen kramar på dig!!
Många Goa Kramar
Annisangel