Övningar 18/5
Imorgon, södag kl. 20.00 är det dags igen för kursdeltagarna att öva på kanaliseringar, jag kommer att skriva upp dom som övar och er som ställer upp och hjälper dom att få öva på här i tråden under dagen. Du som vet nu att du kan och vill imorgon kl. 20.00, skriv gärna i den här tråden så drar vi sen vilka som kommer med.
Nu är det klart så här kommer listan, den kan komma att fyllas i mer under dagen så ni andra kan hålla koll här sen om ni är med.
Ina123 - soulwings
Hellas - Mizzi
Zedd75 - TotemoOmoshiroi
Thinka - Red-Lady
Bybo - EwaKristina
Pia-F - Eija
Strax efter kl 19.00 kommer ni att få tillgång till den låsta delen, jag skriver här sen när allt är klart. Du ska se till att det finns ett foto på din personliga sida eller så kan du lägga in ett foto i tråden sen.
Önskar er alla lycka till ikväll och stort Tack till er som ställer upp!
Ni som inte kommer med ikväll kommer att få möjighet för vi kör nu varje söndag.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej Elisabeth. Kan jag få sätta upp mig som reserv. Jag tror jag kan. Men det beror lite på om vi ev. får gäster. Var ju så roligt att få vara övningsobjekt. Ha en fin 17:e maj
Var rädda om varandra

HEJ ELISABETH JAG VILL KÄRNA VARA MED I MORGON DET SKALL BLI SÅ SPÄNNANDE OCH FÅ VARA MED JAG HOPPAST ATT NI DRAR MIG HA DET BRA VI HÖRS

Jag ställer gärna upp i morgon…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Hejsan! Jag vill också jättegärna ställa upp.

Jag kan också ställa upp imorgon om det fattas folk.
Jag både kan och vill, men om jag får det är en annan sak!
Var ju med för några veckor sedan!
jag vill jättegärna! 
Jag har inte fått vara med än, så jag ställer gärna upp :)
Jag finns här om det skulle uppstå brist… men självklart ska dom som inte varit med komma i första hand..

Jag är alltid intresserad av att vara med!
Mvh Modern Åsa :)

Hej här är en intresserad till
Övning ger färdighet så jag ställer mig gärna till förfogande!

kan inte imorgon, men vill gärna stå kvar på listan o hoppas få möjlighet vid ett annat tillfälle :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Har inte varit med än, och är tillgänglig om ödet vill att det blir så…..

Hejsan! 
Jag ställer gärna upp imorgon. Håller tummarna verkligen för att jag blir "utvald" KRAM PÅ ER ALLA DÄR UTE! 

Här är en till som gärna vill =)
Jag är intresserad om det finns en plats till mig.

Hej
Jag ställer gärna upp
Vänligen Jessica

Jag är gärna med igen 
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jag vill! 

Jag har inte varit med någon gång så jag vill jätte gärna vara med !!!!!!!!!!!! 
Hur går det här till? Söker ni alltså frivilliga "offer" som ska bli avlästa eller nåt som kursdeltagarna får öva på?
Finns till förfogande 
vill fortfarande va me..
Jag vill jättegärna vara med :)
Jag vill gärna vara med IGEN om jag får*fladdrar med ögonfransarna* 

Jag finns också om det skulle behövas..men låter andra som inte fått varit med gå före..
jag skulle vilja, men vet inte hur det går till.
Jag finns på plats här imorgon kl 20:00

jag vill gärna va med:)

Ställer mer än gärna upp
(lägger upp foto om det blir aktuellt)
Ja varför inte - jag anmälde mig förut som frivillig och är ledig i morgon kväll…

Nu har jag uppdaterat så nu finns några av er med på listan :)
Elisabeth
Jag fortsätter med Tommy under dagen, och får se hur jag hinner med mig. Fick ev kontakt med hans faster och vill göra klart med henne först - fick två damer till mig och den andra var så påstridig så hans faster fick kliva åt sidan - men nu återupptar jag den konatkten igen då… Hör av mig! :)
Ha en fin dag alla! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag är oxå gärna med igen,,
Står gärna med som reserv, såg att jag inte kom med idag heller :(

Ni som finns med på listan, skriv här senast kl 18.30 om ni är med ikväll, annars måste jag ändra och vill ha allt klart i god tid.
Elisabeth

kommer det komma flera idag?

#38 Det vet vi inte för tillfället.
Elisabeth
puttar min fråga i inlägg #23 ;)
den kanske föll i glömska, för alla verkar vara så ivriga på detta så ;P

ok får ja oppas då ehhe

#40 Kursdeltagarna övar på kanalisering och några tränar även på länkar med andevärlden. Det handlar om att man ställer upp och hjälper deltagarna i sin träning. Dom läser av dig som person och en del tar kontakt med någon på andra sidan. Man ska inte se det här som en gratis privatsittning eller liknande, det blir vad det blir just då och man ska inte ställa krav utan finnas som till hands för att hjälpa till i övningarna och ge feedback.
Elisabeth
Jag är hemskt järna med…ELISABEHT be höver man skriva upp sig varje gång.Det stod att man inte behövde det..Men det käns säkrast, så man inte kommer bort..Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

#43 Ja det är bättre att jag gör en sån här tråd inför varje söndag för jag har ju märkt att dom som skrev upp sig på listan sen inte hör av sig när dom kommer med vilket gör att man får ändra vilket inte är så bra. Så inför varje söndag kommer det en ny tråd där man kan skriva om man vet att man kan delta den söndagen.
Elisabeth
okej!!Då får man hålla utkik efter denna tråd.
Tack. Ha det så bra. O lycka till alle samans i kväl.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Oh, va spännande, får hoppas att jag klarar av sen att komma in på den låsta tråden….har ju sett SEV:s beskrivning här någonstans, får se om jag hittar den när det är dags om det strular….tackar på förhand…skall bli så kul…
kram EIja
OBS! Räcker det att kolla på en bild i min fotoalbum, där blir det ju förstorat och syns bättre, för jag ser att personlig bild på min sida blir så litet….
kram EIja
Ja, det är så spännande.
Du Elisabeth. Nu har jag kommit på en sak.
När du skall ha nästa kurs får du väl ta emot en anmälning till kursen och en till övningsobjekten. Vi skall naturligtvis också betala isåfall. Jag menar inte att det skall vara gratis.
.
Var rädda om varandra

#48 Nej jag vet att du inte menade så :)
Därmot ser man att en del är väldigt ivriga att få vara med pga att man tror att det bara handlar om att få en konsultation. Dom som väljs ut blir er som vet vad det handlar om, som ser det här som att kunna finnas till hjälp för kursdeltagarna :)
Elisabeth

hmm elisabeth jag har ingen aning va det handlar om men tycker det är spännade o verkar skoj
o finns jätte gärna där för dem tränande
så hängde inte me va du menar me dem som vetva det handlar om..så kanske alla inte ska då skriva att dem vill va med då eller?

#50 Det är klart att man ska skriva om man vill vara med :)
Elisabeth

okej tack
#48 Det blir ju inte en gratis konsultation, men däremot en gratis kick! Det är en väldigt speciell känsla att vara med och känna energierna och glädjas åt den som läser av en… En annorlunda upplevelse av stora mått… jättehäftigt!
Jag kom visst med,men hur gör jag nu?
#53…Måste nu fråga…..kostar dessa övningar och isåfall hur mycket och hur skall man betala….blev förvirrad, trodde att det var en gratis övning….har isåfall missat den biten….
Hej Soulwings, kul! Kl 19.00 ca får du tillträde till en låst tråd med ett hänglås framför. Där kan du lägga in ett foto på dig och ditt förnamn. Sen tonar jag in på dig och vi ses där igen kl 20.00.
Kram

#54 Strax efter kl 19 ikväll kommer du in i den låsta delen och jag kommer att skriva här då när allt är klart vad man behöver göra :)
Elisabeth
# 53Kick är det då. Spännande var det innan det börja. under tiden och varenda söndag sen. Ja det börjar snurra i luften redan på lördagen fast man inte ska vara med. Tack för att jag fått vara övningsobjekt.
Var rädda om varandra
Yey! jag fick vara med! var roligt! ska bli jättespännande!
funkar svartvita bilder att läsa av? Annars måste jag fixa en ny så fort som möjligt!
#55 Ni som är ställer upp som hjälp till oss som behöver träna behöver inte betala någonting alls, det kostar ingenting mer än er tid och gärna engagemang *Ler*!
Det Ni får, oavsett om avläsingen går bra eller inte, är denna "Kick" som Nancy pratar om.
det är en väldigt speciell stund och de flesta har verkligen fått känna av dessa goa varma och kärleksfulla energierna som flödar. Jag tror de flesta på ÖN känner av dem mer eller mindre men de som är med i den låsta delen kommer liksom inte undan *Ler*!
Jag tror även att man lär sig väldigt mycket som "sitter" i just denna övning eftersom man får en liten inblick i vad det handlar om.
Hoppas ni alla får en härlig stund ikväll, själv sitter jag redan som ett självlysande energiknippe!

#58 Du kanske får vara med flera gånger :)
Elisabeth
Vore toppen. Ni är då för goa. Men låt andra pröva före. Vi är säkert många som är höga
på söndagskvällen av energi.
Var rädda om varandra
OK! tack Hellas, då behöver jag bara oroa mig för hur man kommer in till den låsta delen…ursäkta mer frågor,…. som jag skrev förut här, duger bilden som man har i fotoalbumet eller…och sen undrar jag om det betyder att Pia-F skall jobba med mig….ursäkta en okunning virrpanna…
#63 *Hihi*, jag kan inte låta bli att skratta, ni är så gulliga!
- Pia och du kommer att jobba tillsammans, helt rätt
- Om bilden du har inte fungerar så ber Pia om en ny bild, så frågan om svart/vit bild eller föärg måste avgöras av Pia.
- Du kommer se att det efter klockan 19.00 börjar dyka upp nya trådar som har ett litet hänglås på sig.
Där kommer du även se en tråd som heter: Eija - PiaF.
Få inte panik om du inte ser tråden det kan ju vara så att Elisabeth inte är färdig med just din tråd eller så måste du Logga ut ur iFokus och logga in på nytt.
SEV gjorde en liten instruktion här som man kan följa om man får problem. Det kommer gå så bra!

#63 Ja, det är jag som ska öva på dig…..:-)
Oroa dig inte för att inte komma in i den låsta tråden, det blir inga problem……
Jag var in på din sida för att kolla fotot men sprang genast ut därifrån igen……..du hade hemskt mycket text i din presentation och många bilder i albumet. När jag ska läsa av dig vill jag inte riskera att ha någon förhandsinfo, då blir det ju helt fel. Därför stack jag därifrån så fort jag kunde……Det bästa är om du lägger en bild i ett inlägg när du kommit in i vår låsta del…..
Det ska bli jättekul att "träffas" ikväll // kram // Pia

Yipppie jag kom med 
Tackar så mycket för infot, då skall jag fixa fotot där sen då…och jag är så spänd på ett härligt sätt…skall bli så roligt och spännande…..väl mött….kram Eija
Jag önskar er lycka till i kväll.. Jag var med som objekt i söndags. De var mycket roligt och spännande och man fick en sådan kick och energi.
Tina

Jag lyfter fram tråden för det är bara 2 timmar kvar :)
Elisabeth

#67 Mmm, det är spännande. Men ha inga stora förväntningar bara, jag är ju endast på övningsstadiet. Men det är verkligen både spännande och kul och jag är väldigt tacksam för att jag får öva på dig…..
Vi "ses" om en timme /kramis
Spänningen stiger eller? Och du Pia-F jag tror Ni är duktigare än vad Ni tror. Lycka till
Var rädda om varandra
Du kan vara lugn och trygg med mig Pia-F, för jag tar det som det kommer…….har inga krav eller måsten….försöker bara vara en medhjälpare så gott det går…..det skall nog gå bra…vi hörs, och ses/kram Eija
Lycka till allihopa!

#71 Tack Signemo *kommer inte det namnet från Sagan om Isfolket?* // kramisar
#72 Det låter bra det, vi får ta det för vad det är ….nu är det snart dags, det börjar sprida sig en härlig känsla i kroppen nu……tror jag ska ta en kopp te eller kaffe innan vi kör igång. // Kramisar
#73 Tackar
# 74. Det kanske det gör. Måste kolla. Får väl avslöja att det är en blandning av namnet på min mormor jag aldrig träffat och platsen hon bodde på. Men jag tyckte det lät vackert.
Var rädda om varandra

#74 Jag känner igen namnet från böckerna. Jag har läst alla 47 böckerna flera gånger och jag tror att det blev avgörande för mitt andliga intresse…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#75 Mmm, det håller jag med om….nu ska jag ut och ta ett nervbloss ;-)
Ja, så sitter man här och läser och njuter av stämningen igen då
Innerst inne hoppas man väl också på att någon sitter ska hoppa av i sista stund och man är den enda som för tillfället går att plocka in 

#78 Håller med dig Nancy….
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Jag hoppar då inte av, nu när jag äntligen får vara med! 

Håller åxå med Nancy
…men natruligtvis önskar jag att det går bra för er andra idag! Kram
Vi andra här är nog mer spralliga än de som skall vara med. Vi tänker på er. Bara njut nu
Var rädda om varandra

Ååå vad det pirrar i magen 
Ja, är alldeles rödblommig om kinderna…som om man skulle ha rodnat…..spännande…..

Lite orolig att jag inte ska kunna ta mig in i rätt tråd, hur går det till ??

#85 Det ser du nu eller? Prova och kommer du inte in direkt har du "info för Kursdeltagare" lite längre ner
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Håll i er..trådarna är i gång nu….;-)

Det är inte klart ännu, jag har skrivit tidigare att när allt är klart så skriver jag det här i tråden :)
Elisabeth
Jag hittar inga hänglås alls. Har gjort som det står i "info för kursledare", men det finns inga hänglås att klicka på ialla fall. Inte har jag hört nått från Zedd heller, så nu blir jag ju orolig! 

Jag har läst men jag ser inga hänglås ?? fattar inte riktigt
# 88 oh, Ok! ^^

Ok hade lite för bråttom …..
Vart ser man den låsta tråden….har kollat på alla möjliga och omöjliga ställen….har läst SEV:s intstruktion…men…

Nu är allt klart, så om ni inte ser dom låsta trådarna, börja med att trycka F5 för att uppdatera, om ni inte ser dom då så logga ut och in igen så ska det fungera.
Elisabeth
Nu funkar allt! vad spännande!
vet inte om jag kan vänta en halvtimme till! haha. :)

Japp funkar här med nu är det så spännande så jag kan spricka hihihi

Ikväll funkade det problemfritt för er alla :)
Jag vet hur det är Totemo :) Passa på att äta nåt, man kan lätt bli hungrig av alla energier efter kvällen ;)
Elisabeth
Klarade jag detta ;vad gör jag nu?
#98 Hej, undrade just var du var :) Logga ut och in igen om du inte ser ett litet hänglås framför vår tråd. När du loggar in igen så ska du se ditt och mitt nam på en tråd, gå in där

men nu står det att jag måste vara inloggad för att skriva kommentar i min tråd helt plötsligt ???? jag är ju inloggad

#98 Läs inlägget #94
Elisabeth

Loggade ut och in igen, nu funkar det jag är en virrpanna just nu …… förlåt att jag trasslar 
Hur går det för dig soulwings, om du kommit in i tråden så kan du skriva nått där bara så jag vet att du är där

Hur går det soulwings? Det finns en tråd med hänglås där du ser ditt namn, skriv där så fot du kommit in så att vi vet att du är med.
Elisabeth
#74, #75, 76 - Jag vet att det fanns en som hette Villemo i Isfolksböckerna, tror inte det fanns någon Signemo… men det är så länge sen jag läste böckerna att jag kan ha glömt bort namnen…
Villemo var i varje fall en av de utvalda - hon och hennes blivande man Dominic kämpade mot "odjuret", som var en drabbad av Isfolket och hette Ulvhedin (eller blev kallad det av dem…?).
Sagan om Isfolket var fantastisk och bland alla 47 böckerna fanns några riktiga guldkorn - bland annat boken jag nämnt ovan… "Djävulens fotspår" vill jag minnas att den hette…
Liten parallell till trådens egentliga betydelse… där de utvalda nu borde ha fått en härlig kväll i andlighetens Tecken :-)

Ja det vara så att jag blandar ihop namnen…men det är läsvärda böcker…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo