Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: kurser
Läst 898 ggr
Tara
0

Ewa Kristina

GladIdag har vi kursat för Ewa och vilken kanondag vi haft, tiden gick såå fort och  alla vi deltagare hade velat stanna kvar längre. Kan varmt rekommendera Ewa till alla Er som vill gå personlig och medial utveckling. Vilken varm och kärleksfull tjej. Tack för en underbar dag Ewa, vi längtar redan tills i morgon/kramar Marie och Karin

Capitan
0

Förstår er!!Har gått en kurs för henne och det var så bra.

Elisabeth-J
0

Ewa och jag har precis avslutat en seans som vi hade här ikväll och vad roligt det var att arbeta 2 tillsammans :)

Tack Ewa för ett underbart samarbete! Tack för att du är en såååå fin och sann vän Kyss

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Tack själv ElisabethSkrattande Det var otroligt roligt att arbeta tillsammans,och nu är det verkligen bevisat:Norrlänningar har Sveriges bästa humor!

Jane-Lyzell
0

#3Förvånad nej nej Ramsbergare! ehe

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

EwaKristina
0

#4 Hahaha, Okey Jane, det finns humor där mä!!Skrattande

Zedd75
0

#4 #5 jaja vi får väll ta och tävla i humor då på forumträfen. det kan jag årna. så får vi se vem som är bäst heheh

Kram Zedd

EwaKristina
0

#6 Härligt Zedd. Det gör vi!!Flört Kram!

Zedd75
0

#7 jag får väll ha lite teater lekar brededa då som även kan handla om eneriger. Mycket sånt får man faktist lärasig inom teater

Tuva-Lena
0

Jag blir så avundsjuk - som hon sjunger, äsch vad heter tjejen nu då? Grönwall nånting..Nanne förstås!!

Det måste ha varit en superhäftig upplevelse - och lite som frågan jag ställde till mina kurskamraterpå distanskursen: Om två personer länkar samtidigt, får dom upp samma bilder/känslor då..?

Ha en jättehärlig dag imorgon ni som går medial utveckling i helgen med Ewa! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Vintersaga]
0

#2, #3 - Vad roligt att ni tog chansen att arbeta tillsammans på scenen :-)

Det tycker jag är en av de roligaste grejerna vi kan göra när vi har seans - min sambo och jag brukar göra det när vi uppträder tillsammans och nu senast så var vi tre som länkade samtidigt…

Uppmuntrar andra som har möjlighet till det att göra detsamma :-)

Kram Rickard

Ina123
0

Vad härligt det låter! Kramar till er alla

Elisabeth-J
0

#10 Ja det var sååå roligt så det var inte sista gången ;)

Elisabeth 

Cristine
0

Det skulle jag velat vara med om men jag bor så olägligt till,men jag är glad för er skull.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
0

#5 fast jag är ju från Stockholm!Skrattande och Bott i dalarnaFörvånad

så vi fåla si vad det blir!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

#14 Jag är från Eskilstuna, har bott i Mariefred, Örebro, Skövde och nu i Jämtland :)

Såååå jaaaa vi få se va de kan bli av det här gänget Skrattande

Elisabeth