Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 897 ggr
vattuqvinna
0

Drömtydning

Jag sitter brevid min dotter här hemma i soffan ,vi sitter väl bara och slappar och prtar då det kommer in en virvelvind fylld med torkade löv.hör hur dom knastrar. Löven faller över oss i soffan(vi var inomhus*ler*)sen far dom iväg upp i himmlen och gör något slags formation för att komma ner igen och falla över oss..häftig känsla på nått vis! betyder vad ?

kram

vattuqvinna
0

Någon som känner sig manad att tolka?

ikna
0
vattuqvinna
0

ja det står för fullbordan och släppa taget,men när jag läste det så tänkte jag på min dotter !ska jag släppa taget om henne? så då kanske du har en bättre tolkning*ler* just när löven for upp var så vackert !

ikna
0

Har du läst dig till den tolkningen? Jag menar vad torkade löv står för för dig? Vad har torkade löv för innebörd för dig?

vattuqvinna
0

Ja tolkninge är ur vägvisaren men det första som  jag tänkte på om enna dröm är att jag har bett om att få lövtecken till mig när min ekonomi ska bli bättre.även om det var torkade löv*s*

ikna
0

Jag tror att löven i drömmen symboliserar hösten. Och att det har att göra med ditt dagliga liv, eftersom ni sitter i soffan, som man ofta har i vardagsrummet, som symboliserar det dagliga livet. OCh det har med nån 'häftig känsla' att göra.

vattuqvinna
0

*ler* då får vi se då tack och kram