Spänningar i luften inför kanalisering
Elisabeth skrev ju nyligen om söndagens övningar. Genast börjar det krypa i kroppen av spänning och jag blir på bra humör. Det beror ju inte på att jag skall vara med. För det vet jag ingenting om. Har ju fått vara med vid ett tillfälle och är så tacksam för det. Dessutom har jag bett om att få sätta mig som reserv. Visst är det konstigt.
Önskar alla som skall vara med ett riktigt lycka till.
Ha nu en skön 17:e maj
Var rädda om varandra
Ja, det blir en sådan otroligt häftig energi :)!
Det som även varje gång inträffat är att det nästan verkar som om hela Ö-livet stannar av under denna stund.
Det är väldigt många inloggade som vanligt men trådarna är otroligt avvaktande, möjligen finns det en babbeltråd om just kanaliseringen som pågår.
Jag hoppas verkligen att alla passar på att suga in all energi som cirkulerar för den är så otroligt god för själen och ju fler som tar del av den, desto starkare blir energin känns det som.
Jag bara älskar att känna detta……
Kram /Hellas

#1 jag kan bar instäma Hellas. det är som man dras hitt fas man inte är med

Håller med er. Jag har anmält mig som intresserad men har fått möjligheten en gång redan så….det känns som jag "öppnar mig" kan inte förklara men så känns det.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
låter spännande. jag har aldrig prövat
#4 Hoppas du får möjlighet att pröva. Har man varit med om det en gång får man abstinensbesvär var söndag de övar
Var rädda om varandra
Hur känner Ni idag mina vänner?. Har ju som vanligt på helgen tittat hit när jag vaknat. Hoppas Ni som kommer med får det riktigt trevligt och roligt ikväll. Ha en fin skön och spännande dag
Var rädda om varandra