Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 3110 ggr
Happyspirit
0

När kommer barnet?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla goa glada. Jag tänkte ha en sån gissningslek som vi haft några gånger förut här. Vinsten blir äran bara för jag har inget roligt att ge bort just nu.

Jag ska ju som sagt bli farmor när som helst, jag vet könet men det gör inte ni. Så gissa om ni vill Klockslag, vikt, längd, osv. Barnet var beräknat till den 6e alltså för tre dagar sen.

drutten53
0

en flicka på 3020 gram…klockan 22.37..den 12/5.08..längd..51 cm

maiya
0

En pojke den 13/5 kl 9.23.3250gram 50 lång.

kvinna76
0

chansar på en flicka den 15 maj  kl 10.32

:)

kvinna76
0

jaha vikt med  3250  51 cm

Bybo
0

Flicka 14 maj kl 11.30, 52 cm,   och 3.95 kg, 

och Lukas sa 11/5 kille kl 18.00

och Julle sa  11/5 kille kl 01.00  hahahahaha

[BigMama]
0

Ska DU bli FARMOR? När jag läste rubriken trodde jag att det var du som skulle bli mamma.. Du ser yngre ut än en farmor!

En pojke, 11:e maj kl 15.03, vikt 3020g, längd 50…

Va´spännande….

Katarinaj
0

Det är en liten gosse som föds den 11 Maj.

3140 Gram och 51 cm lång.

Katarinaj
0

#7 Klockslag, ja 09.00…

Elisabeth-J
0

Första känslan är en pojke, 10 maj kl. 15.00

Vikt ca 3800g, längd 50,5 cm Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

FiaH
0

Jag tror det blir en flicka den 12/5 kl 06.38  vikt 3850 längd 52 lång. Åhh, så spännande för er allaSkrattande

Bybo
0

Nuuu, såg jag magen hehe…den är jättefin!!! Hm kanske gissade fel härååå *S*….

Magi-cat
0

flicka 3220 g, den 10 maj 00-36

Grattis!!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

mariaef
0

En pojke blir det:) 12/5 kl. 15.15. Vikt: 3400Skrattande

Haha, jag är sk*tdålig på sånt här.

Marina2
0

En pojke,9/5,21.30,3190 gram.

kybele
0

jag tror de blir en flicka jag och att de blir idag under dagen,om hon inte åkt in redan nu.. *S* de är vad jag får för känsla *S* vikt o de kan jag inte se.. men runt 50cm lång och runt 3500g..

grattis föresten till farmors rollen ;)

Kerstina-61
0

En pojke känns det son,
11 maj åker de in mn föds på natten
12 maj kl 01,15
Längd: 50cm
vikt: 4300

GRATTIS till dig! Jag ska också bli farmor den 3 juli
Har 2 barnbarn förut som jag är mormor till Glad

Kram!
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

kybele
0

grattis även till dig Kerstina_61 till 3dje barnbarnet :D

Elisabeth-J
0

#16 Jag ska bli mormor den 3 juli :) Ja det är inte min riktiga dotter men jag blir mormor eftersom barnet inte har en mormor kvar i livet.

Elisabeth 

kybele
0

grattis även till dig Elisabeth :D

bajn
0

Du kommer att bli en lycklig farmor till en FLICKA,

13 maj kl 15,15

längd 48 cm

vikten 3 050

OBS! Inte visste jag att du skulle bli farmor…

Kram/Birgitta

[Chakra]
0

Detta blir nog en pojke som kommer till Världen 12 maj på natten vid tvåtiden (Vikt 3.600 och längd 52 cm)

Och jag ska bli farmor den 4 juliGladeller där omkring
Det är mitt första lilla barnbarn och det känns Stort!

kybele
0

grattis Chakra du med till farmors rollen :D

Elisabeth-J
0

Hahahaha vi blir ett gäng farmor/mormor som kommer att sitta i sommar och gosa med små söta bebisar i sommar :) Härligt!!!

Elisabeth 

Happyspirit
0

Jaaaa, va roligt med så många barnbarn på ÖN!!!!Skrattande Då får vi kika på fiiina bebis bilder i sommar! *Ler brett*

Elisabeth-J
0

#24 Ja jag är såååå nyfiken, jag kan ju få se foto redan nu för dom har gjort 3D-ultraljud men jag väntar ;)

Elisabeth 

squaw
0

ler, en pojke den 14 maj, 3940 gr, 49,5cm, 04,30 kl, och ett jätte grattis till dig Elisabeth,och alla ni andra far/morföräldrar…önskar er en underbar gossig sommar med alla små bäbisar.

Tiia
0

en pojke, den 10/5

49 cm el 51 cm

3.840 kg

hmmm…klockslag,på kvällen ca 21.45

Eija
0

En liten kille blir det nog, född den 12 Maj kl. 10.12. vikt: 3.469 kg, längd: 50 cm

Jane-Lyzell
0

Pojke 13 maj 21.00(09.00) 4050gr 55 lång! (ev den 20 maj)

en redig krabatSkrattande

Grattis Happy!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
0

Grattis alla farmödrar och mormödrar!

Mizzi
0

Det blir en pojke född 14 Maj

vikt 3780 gr 52 cm lång

kl 14.45 Glad

Ina123
0

Känsn som det skulle kunna bli redan nu i helgen, inatt kanske gissar på 10:e maj kl 08.45, det blir en flicka som är 50 cm lång och väger 3.850 g Glad

Icchay
0

Haha får jag vara med och gissa :P?

Elisabeth-J
0

Jag är ju Sajtvärd på Barn iFokus och Medarbetare på Gravid iFokus, så kom in där och skriv på om barn och barnbarn :)

#33 Neeeej, det är ju fusk för du vet ju vad det blir ;) Men du kan få gissa längd, vikt, datum och tid förstås :)

Elisabeth 

ClarasMamma
0

Jag gissar på en pojke han kommer 16maj kl 22,35 och väger 2975g och är 46cm lång:)

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Icchay
0

Haha :) Nej jag avstår nog från att gissa men jag uppskattar verkligen allas intresse :)

Elisabeth-J
0

#36 Sånt här är alltid roligt och så går man och bara väntar på resultatet :) Men se nu till att inte gå över tiden 2 veckor för då blir man ju galen av väntan och nyfikehet ;)

Grattis till papparollen :)

Elisabeth 

Icchay
0

Jag springer runt på helspänn nu redan, så jag hoppas att det inte drar ut för långt på tiden :) Men vi var på Mvc idag och fick reda på att de skulle sätta igång förlossningen 20de om det inte kom igång tidigare :) så jag ska försöka att bibehålla lugnet !

Tackar tackar :)

kybele
0

då hade jag fel med NU då *S* men fick den känslan av de *S* önskar dig lycka till i din faders roll… och din tjej till mamma rollen :D

Happyspirit
0

#15 Jag tror också på idag faktiskt och dagen är faktiskt inte slut ännu. *ler optimistiskt* Så än har du inte fel Kybele!!!Flört

kybele
0

haha tack för de happy spirit ;)

Icchay
0

hehe jag har faktiskt sagt hela tiden att det ska komma igång idag :) tack så mycket :) och jag ska hälsa henne det!

Happyspirit
0

Farmor ska PMa dig ett mirakelrecept som ni alla fyra är igångsatta på. *ler stort*

Lot of Love!!!!!!!

Elisabeth-J
0

Om man har gott om pengar och vill ha något extra till sin baby så kan man ju titta på den här blingvagnen.

Den är pläterad med 24 karat guld till ett värde av 47 000 kronor, sidenfodrad och har en specialbyggd musikanläggning som spelar vaggvisor. Suffletten är gjord i skinn och är kantad med hermelinpäls.
Vagnen såldes för 70000 kr på Harrods i London

Elisabeth 

Eija
0

#43 näemen…så snuttinuttit…hellegosingen då…..att även en sån farlig best kan vara så goooo mot sin lilla bäbis….

kybele
0

den vagnen va dock inte min smak snacka om att gå på helspänn på promenaden *S*

Elisabeth-J
0

#46 Ja man behöver en bra försäkring och gärna livvakter om man går på stan med den, sen kanske den behöver låsas in i ett bankvalv ;)

Elisabeth 

kybele
0

haha ja där räcker inte fesna cykel lås inte ;)

Jane-Lyzell
0

SpännandeSkrattande

TantAlma
0

Almas gissning kille, söndagen den 11/5 , kl. 23.50, 52,2 cm lång och 4 kg

stina63
0

Grattis alla som ska bli mormor och farmor

Nu skulle jag haft min pendel men den är i min stuga och jag är hemma i lägenheten nu. Men jag har fått fram att det är en pojke och han kommer den 15 maj.

Tina

Red-Lady
0

Jag tror att barnet kommer att födas denSön 11 på Pingstdagen Jag tror att det blir en flicka. Längd 47 Vikt 3700Gram Födelse tid 04.45

xinluo
0

Jag ska också bli mormor i slutet av Maj….visst är det spännande att vänta??

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Icchay
0

hehe så farlig vet jag inte om jag är :) och inte så mycket av en best heller:) men kan man göra något annat än att älska sitt barn :)

sven-g
0

Flicka, 53,5 cm, 4150 gr

Happyspirit
0

#54 Men Icchay….vad svarar du på nu???Förvånad vadå farlig och best??? *Asg* Nu tror jag att du svarar på nåt PM och har hamnat i tråden. Eller??!! Har jag fel nu? *S*

Skriv gärna # och nummer till den du svarar i tråden så blir det inte så förvirrande.

Puss/Mamma

Elisabeth-J
0

*asgarvarar* Snacka om att ha förlosningsnerverna utåt nu :)

Han svarade på inlägg #45 angående din bild #43 din son trodde att hon skrev om honom :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

*ASG* JAHAAAA!!!!!!!!!! HAHAHAHAH! Men nu är han bra snurrig ändå den lilla. Eija skrev om Isbjörnarna förstås och Icchay trodde hon menade honom. *fniss* Nu trillade min polett ner. Nä nu får de åka in så han blir normal igen. *skrattar så jag trillar av stolen*

[Chakra]
0

Ja, detta blev ju roligt!Glad

Happyspirit
0

Ja, jag pratade med Icchay nyss. Och han sa det att han trodde Eija menade honom när hon pratade om isbjörnen. Och han undrade om hon var sarkastisk till hans bild där uppe. *ASG* Han hade missat isbjörnen helt och hållet. Nu skrattade han gott i alla fall. *S*

[Hellas]
0

Jag tror det blir den 11/5 kl. 22.10
Det blir en flicka som väger 2980.

Ina123
0

Vilka förväxlingar Glad

Eija
0

Hallo!….ursäkta om det blev fel, jag menade självklart bilden av denna farliga isbjörn som gosar så gott  med sin lilla unge….men va kul att ni fick roligt…det bjuder jag på…hoppas att du Icchay gör det med…inget illa ment, tyckte bara att bilden var så helskön…..kramizzzar till er alla nyförväntande föräldrar

Rocktjejen
0

Grattis till både Farmor o blivande Pappan.Skrattande

Vågar inte gissa är verkligen dålig på sånt

Här är en till som ska få barnbarn..jag blir mormor i Juli den 20 är det beräknat till

Söt liten bebis mage på bilden förresten..

Ja här ska det verkligen gosas i sommar längtar så ini nordenSkrattande

kram Eva

Morsan1
0

Jag tror Iccahy och hans tjej får en liten kille tidigt i morgon bitti! Typ vid 4-5 sisådär! Vikt; 3125 g

Ha ha ha jag gissar som en riktig stolle!

Tatsu
0

Det ser ut som en pojkmage och den har inte ramlat ner än så jag tror att det är 10 dagar kvar. Alltså den 19/5, känns mer som den 18 maj på natten mot 19. Tror inte att han väger mer än 3040gram och är 48 lång.

Det är helmysigt med barnbarn. Jag har fått fyra stycken hitills.

Happyspirit
0

#66 Bilden är inte riktigt nytagen.

Tatsu
0

Okej då kan det bli lite tidigare. Jag kan inte "se" sådant fick bara upp en känsla.
Passa på och njut av bebisen, det är så mysigt att snusa bak i nacken på dem. Sen har de inte tid med mormor/farmor för då är det kompisar och annat som gäller.

Icchay
0

Haha så man kan trassla till det :D jag tror inte att jag har någon av fötterna i backen just nu :)

Eija
0

#69 förstår det, vet hur det är att ha en nervig papps i närheten….tycker du verkar ändå ha alla nerver samlade än så länge…..känner med er….kram

Happyspirit
0

Sitter här med Ellen…hon säger att hon inte får någonting alls. Hon är bortkopplad tydligen. Äh säger hon nu.

14maj! hon kan inte gissa på könet för det vet hon redan.

3480 och 52 lång.

Eija
0

Hur går det med bäbisens ankomst…har tåget tutat än och rullat in på stationen….

Happyspirit
0

Jag har inte hört något alls sen igår.Generad

Eija
0

OK! Jag väntar med spänning, det är så konstigt att man berörs så enormt när ett litet liv är på väg…..man får en sån glädjepirr i hela kroppen….hur skall det inte kännas för dig då som skall bli farmor….jag har tyvärr inga barnbarn…men får glädjas med dom som har…har ju några bonus barnbarn iallafall….

Elisabeth-J
0

Hmmmm har det inte hänt något än Fundersam

Elisabeth 

Katarinaj
0

5,5 timmar på sig om jag ska ha "rätt".

Happyspirit
0

Inget har hänt ännuGenerad Väntar och väntar……

Bybo
0

#77 Jag sa ju den 14:e ;-)

Happyspirit
0

Skrattande Puss på dig Bybo!

Bybo
0

#79 Stor puss tillbaka och en fläskig kraam :-)

Happyspirit
0

Ok, de som är kvar i gissningen.

Idag! den 13:e. Maiya, Bajn och Jane.

Imorgon 14:e Bybo, Squaw, Mizzi och Elinor.

Den 15:e Kvinna 76 och Stina 63

Den 16 Wolf 86

Den 19:e Tatsu

Skrattande

Happyspirit
0

Rätta mig om jag missat någon!Skrattande

Annisangel
0

Hur går det!? Väntar med spänning!!!Skrattande

Stor kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Elisabeth-J
0

Hahaha som jag skrev i inlägg #37 så kanske det blir 2 veckor övertid men vi får hoppas att dom slipper det :)

Elisabeth 

mariaef
0

Det är jobbigt att vänta, huga! När jag väntade minstingen gick jag över nästan två veckor. När man började prata om igångsättning fick hon fart, minsann.Skrattande

Elisabeth-J
0

Ja fy vad jobbigt! Själv har jag inte råkat ut för det men andra, vänner och syskon och det var tungt för dom. Mitt första barn kom 10 dagar för tidigt, den andra samma dag som beräknat och den sista dan innan bf.

Elisabeth 

Manni
0

Ja, usch vad jobbigt att vänta! Jag gick två dagar över tiden med den yngsta och de var de två längsta dagarna i mitt liv. Hur länge ska då inte två veckor kännas?!

Jane-Lyzell
0

#81 glöm inte min parantes den 20 maj!Flört

Red-Lady
0

Mänga grattis till dig att det blev en flicka. Jag skickar många rosor till . Ha det gott

Happyspirit
0

#88 Ja, Jane jag har koll på din parentes också den 20e. Hon ska ju sättas i gång då utifall den inte kommer innan av sig självt. Men det visste du inte när du skrev det, har koll på det med! *ler stort*

Kramis

kvinna76
0

nu blev ja förvirrad är barnet född?  såg red hade skrivit grattis men såg inte att nån skrivit det kram

Mizzi
0

instämmer med kvinna 76 Fundersam ???

Happyspirit
0

Neee, Barnet ligger kvar i magen!!!Flört Jag blev också lite förvirrad där men hon måste ha menat det inlägget till någon annan.

kvinna76
0

okej då föds hon säkert som ja sa den 15:)

ClarasMamma
0

blev med lite förvirrad ler.. då kanske det kan bli den 16:)

Happyspirit
0

Japp, ni ligger bra till i era gissningar #94 och #95Skrattande

stina63
0

Ja barnet kommer den 15 och blir en pojke.. Spännande att gissa.. Hittils på jobb har jag gissat rätt både på kön och datum. Men man kan inte ha rätt alltid.

Happyspirit
0

Skrattande

Annisangel
0

jag  tror att den lille vill komma fram snart, så det blir nog en pojke på natten mellan 15 och 16:e, ett midnattsbarn Flört

Många Goa Kramar

Annisangel

Eija
0

För mig kom alla tre 14 dagar tidigare än utsatt tid, men där slutar likheterna…för alla var olika att föda…den första tog 9 timmar allt som allt, den andra tog ungeför 3 timmar allt som allt och sisten tog 14 timmar på sig, men hon var störts oxå, och det var en sladdis, 13 år emellan sista pojken och henne…

Bybo
0

#100 Oj, ja då behövde du inte gå otåligt och vänta :-)

Min förste kom 8 dagar senare än beräknat och tog typ 30 tim på sig :-/ Den andre sonen kom iaf precis på utsatt tid :-) Båda vägde en bra bit över 4 kg :-)

vattuqvinna
0

Gissar på en pojke.3250 i vikt..ja du inatt värkar? föds 14-15

kram monica

Elisabeth-J
0

Nu är det spännande, väntar med stor nyfikenhet Flört

Elisabeth 

kvinna76
0

ja fick gå över 2 veckor med sonen…sen fick det sättas igång o till slut efter 13 timmar värkar så kejsarsnitt

usch  ja vilka minnen men tur man är kvinna o glömmer det

hehe kram

kama37
0

Fred 16 maj kl 10:27
Pojke 3620 g längd: ingen aning:-)

Elisabeth-J
0

Undrar om det händer nåt idag Räcka ut tungan

Elisabeth 

ClarasMamma
0

Själv så gick jag över  en vecka.. värkarna började på onsdagen och Clara kom till värden på söndagen.. så det va in och ut från Bb i 5 dagar…Så på lördagen satte dom igång mej har nog aldrig varit så lycklig när hon kom ut:)

kramar//Jessica

Britt-Marie
0

Tror det blir en kille som föds den 16 Maj. Väger 3270 och är 51 cm lång kl 13.58. Bara en gissning..

Eija
0

##101, vilka goa bamsingar, det kan inte varit lätt….mina grabbar vägde den ena 3049g och var 48 cm, nr 2, vägde 3048 och var 47cm, och sen sladden lilltjejen vägde 3690 och var 50cm…och det tyckte jag var tufft…..men man glömmer fort som tur är..för sen kommer den goa härliga lyckorus känslan….

skall bli kul att få besked när det är klart och lillkillen kommer, för jag tror iallafall att det är en kille, trots att mitt datum var felräknat….

Mizzi
0

Ja enligt min gissning så bör han vara född nu Glad

Elisabeth-J
0

Kanske det är något på gång nu? Känns lite laddat faktiskt :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Jag träffade precis Icchay och hon har tydligen haft värkar hela dagen. Så du känner nog rätt Elisabeth.

Bybo
0

Hoppas att det startar nuuu, och går fort så barnet tittar ut innan kl 24.00 ;-)

Happyspirit
0

Inte alls omöjligt!Flört

mariaef
0

Ojojoj, spännande!!! Hoppas det går fort för tösen att föda.

Britt-Marie
0

Skall bli spännande att hörs sedan när lillen kommer för jag tror på en kille.

Jag har två söner själv en på 28 år och en som fyller 26 år i juli.

De har vägt 3250 och 3270 och varit 51 cm långa båda två. Det är det härligaste jag upplevt att få föda mina barn. Med den yngste hann jag inte få någonting av smärtlindring inte ens lustgas, så han hade brottom då han väl bestämde sig för att komma. För jag hade varit på BB en vecka tidigare, men då ångrade han sig och ville vara kvar i mammas mage lite till.

Håller tummarna nu !! Vi har ju fått påökt i släkten för en tid seda då lilla Liam föddes. Den 28 Februari.

XNEDRA
0

hej

jag skriver en kille 21.15 i kväll    sånt här har jag inte gjort förrut…

Grattis i förskott från migGlad

kram maria

Happyspirit
0

#117 Tack Maria! Då får vi hoppas att du har "nybörjartur" eftersom det är första gången du gissar på nåt sånt här. *L*

Kram Tebax

sven-g
0

Vill ändra vikt till 4130 gr och datum gissade jag ej så 21/5

pyttelillatrollet
0

Jag gissar på inatt. Någon gång mellan kl 03.00-04.00 En kille! =)

Eija
0

Puttar upp och väntar….

Happyspirit
0

Jag vaknade av barnskrik i morse och så hörde jag: Hej Pappa. så nu väntar jag på att de ska ringa och säga att han hittat ut!Skrattande

Elisabeth-J
0

#122 Hahahaha Anki, nu har du redan avslöjat könet ju Skrattande

Elisabeth 

kvinna76
0

hahah  ja idag kommer han lovar:)

kvinna76
0

jag har 17 min kvar eheh

blondy89
0

HON kommer idag :D hahaha ;) kram

ClarasMamma
0

Nej han får allt vänta tills i morgon:)

[kvasthilda1972]
0

Hur går det Happy spirit? har du blivit farmor nu??

Happyspirit
0

Neeee, jag har i alla fall inte hört nåt. Sitter spänd vid telefonen.Räcka ut tungan

Happyspirit
0

Ja, som sagt har jag ju redan gjort bort mig med könet här. Det är en HAN det vet vi. Han ska heta Liam det är också bestämt sen länge. Typiskt mig!!! Hahahahaha!Fundersam

Elisabeth-J
0

#130 *asgarvar* Då har jag 1 rätt nu då :)

Elisabeth 

Britt-Marie
0

Har det kommit någon bäbis ännu, eller kanske jag får rätt att han kommer i morgon Titta på mitt inlägg här tidigare #116 Där finns vår lilla Liam som min brorson blev pappa till den 28/2 00.09 blev han född. Skulle vart född 8 Mars igentligen. Men min borson hade hela tiden drömt om att det skulle bli den den 27/2 och han hade så när som rätt på 9 minuter.

ClarasMamma
0

Då hade jag med rätt.. hoppas han kommer i morgon kväll nu:D

vattuqvinna
0

*skrattar>* ja ett rätt jag med…

Annisangel
0

väntar med spänning… inte långt kvar….Glad

Många Goa Kramar

Annisangel

ClarasMamma
0

Han får vänta med att komma ut om  ca 25tim:)

sven-g
0

Jag tror på nästan en vecka till, sen börjar spänningen stiga.

Eija
0

Hi,hi,hi…så det ääär en kille…ett rätt då…."LER"Skrattande

Tatsu
0

En kvinna sa för många år sedan till mig -Det ska gå 10 fullmånar innnan barnet föds. jag vet inte om det är någon sanning i detta.

Mizzi
0

Ja då har jag också 1 rätt i alla fall Skrattande

Happyspirit
0

Skrattande

Eija
0

Puttar upp, för att höra hur det går……kram

Happyspirit
0

De åkte in i morse vid 8. Värkarbetet har satt igång och de blir kvar. Såå NUUU är det äntligen på gång!!!!!!!!!!!!

rosmarin90
0

SkrattandeSå underbart Happy. Känner verkligen med dig i den här tråden. Jag väntar mitt första barnbarn i juli och det är så fantastiskt.

kram Rose

pyttelillatrollet
0

Jag fattar inte varför det är så opålitlig leverans tid på de där bäbisarnaGlad Hoppas det går bra!

Jane-Lyzell
0

Hoppas du har rätt Happy- vad kul! Har en liten känsla om om den 20 i alla fall!

Hoppas jag har fel! och att det blir i dag:-)

Kram Jane

ClarasMamma
0

ja får hoppas att han tittar ut i kväll:) och att han väger 2975g och är 47cm lång;)

pyttelillatrollet
0

Jag tror att den är ute senast kl 17 idag!

stina63
0

Roligt att det blir en pojke.

ClarasMamma
0

Hur går det för dom nån som vet??? hoppas han väntar tre timmar till:)

Happyspirit
0

Har fortfarande inte hört nåt. Han svarar inte på mess längre, det är nog ett positivt Tecken på att de är fullt upptagna. Vid tjugo i två idag var det lungt sa han. Sen har jag inte hört nåt mera. OOOhhh nu är jag nervös!!!Generad

Eija
0

Vad spännande, jag är så glad för eran skull……

[Hellas]
0

Gud vad spännande, hur ska vi kunna stänga ner på ÖN, det gååår ju inte före vi vet!

Manni
0

#153 Nä, det gör det inte. Så fort den här tråden får ett nytt inlägg så skyndar jag mig in!

Elisabeth-J
0

#153 Neeej nu måste vi sitta här och sympati-nerva med lilla Anki som vankar av spänning där hemma :) Vi måste ju ta hand om vår lilla Happyspirit nu ;) Men snart så är det nog klart :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

TACK alla!!!

Tatsu
0

#151 Visst är det nervöst att bara gå och vänta, helst av allt vill man vara med utanför BB.
När min dotter fick första barnet ringde de kl 6 på morgonen att de var på väg, sedan hörde jag ingenting förrän kl 22 och jag ska säga att det var den längsta dagen i mitt liv.
När hon ringde och sa att det var klart började jag att storgråta för då släppte spänningen. Barn nr 2 ringde hon kl 16 att de var på väg och kl 18 ringde hon igen, då var det klart. Jag trodde hon drev med mig. Vi har en timmes bilresa till BB så hon har kunnat få i bilen för hon skulle in på kiosker efter vägen, hon var törstig och hungrig, tyckte hon.
De hade åkt ner några dagar före och blivit hemskickat för värkar avtog så hon trodde nog att det var falskt alarm igen.
Nu skulle hon inte ha mer barn säger hon, pga den minsta kräver mycket tid och sover nästan aldrig tycker jag+ ett flertal mjölkstockningar med jättehög feber har avskräckt. Men om några år är det säkert glömt.

pyttelillatrollet
0

Telias mobilnät har varit ur funktion i hela sverige i em! vet inte om det ännu är åtgärdat, kanske därför du inget hört!

Happyspirit
0

Jag fick ett mess för en timma sen det stod "26 timmar och ingen bebis" Stackarna vad det drar ut på tiden. Kanske det blir som Jane tror den 20e i alla fall. Hon har en igångsättningstid 8.30 den 20e.

Ina123
0

Stackars dom, vilken tid det tar. Skickar varma tankar till er alla. Kramar

xinluo
0

Oj, vilken spänning att vänta. Jag sitter också och väntar på att mitt 6:e barnbarn ska födas. Tiden går ut den 27:e men man vet aldrig när det blir dags. Hon har haft förvärkar i flera veckor och längtar till den dag då hon får träffa lille Calle. Jag ska åka till Sthlm den 4:e juni och träffa dom så jag hoppas att han inte är kvar i magen då….

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Ina123
0

Många små bebisar vi väntar på här på Ön :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.