Tack detsamma!
Här är det grått och lite regnligt. Såg på nyheterna att det kunde komma snö, hua, det vill jag inte.
Ha en bra dag nu.
Godmorgon, här är kallt och regn :( Önskar dig och er andra en fin fredag.
Godmorgon här är det gråmulet och ont. Önskar er alla en bra dag.Kram

Godmorgon! Här är det kallt men sol just nu.
Önskar dig och alla här en underbar dag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Godmorgon här är det gråmulet. Ser ut som det skall bli rengn.
Jag önskar alla bra och fin dag.

Solen skiner, men det blåser kalla vindar. Godmorgon förresten…o ha en bra dag allihop
Gomorgon, Här är det mulet och regn. Och jag väntar och väntar…..
Önskar er alla en fin dag.

Godmorgon..Envis kille Happy,som verkligen håller farmor på halster.
Godmorgon!
Önskar oss alla en fin dag med eller utan sol!
#8 Ja, envis lite krabat det där. Men de har åkt in nu precis vid åtta.
Godmorgon alla ..Här lyser solen då och då men kallt ute och blåsigt och ska så förbli hela veckoslutet så det är bara att passa på och göra så mycket som möjligt inne.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon! Kallt, kallt, kallt är det här, och den blå himlen börjar svepa in sig i grå moln. Men det kan ju bli en strålande dag trots det. :)
#10 Håller tummarna för att allt går bra och att han kommer ut idag! :)

Godmorgon! här är det duggregn, grått och nästan kallt.

Godmorgon här med

#10 Ahaaa då kanske det blir kl 15 idag då ;)
Elisabeth
God morgon på er.. här é det kallt med.. burr så är man snål med och har stänkt av bergvärmen*ler* får nog tända mej en brasa i tv rummet ler..
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
God morgon på er:-) Idag ska maken och jag provköra (jag provåka då) en splitterny Kia Ceed, sportswagen kombi:-) det ska bli spännande som tusan, om vi känner att den är rätt så kanske det är väldans möjligt att den får följa med oss hem i sommar:-D
Godmorgon! Här är det kallt och snålblåsigt. och som vanligt har Elisabeth snott all sol
Jag ska fånga några hundra akvariefiskar för leverans till djuraffären i dag… så ni kan ju skicka några lugnande tankar under dagen om ni vill… krångliga krabater det där…
Godmorgon! Här är det grått och kyligt, men jag har redan varit ute på en lång skön promenad.
Kramar till er alla på ÖN.
God förmiddag får väl jag säga, här är det grått men still från regnet, fast blött, blött var det på promenaden med hundarna..

#18 Hahahaha du ska få låna solen nån dag 
Elisabeth
#21 Tack, det var snällt
Nu har jag fångat alla fiskar och räkor… var 117 st tre cm räkor … fy, vad eländigt att fånga!!! Nu har jag i alla fall kunnat stänga ner 5 av 10 akvarier, det känns bra…