Mannen som talar med andar...
…är nu på tv 4 plus. 3 avsnitt :-)
Vilken dag, vilken tid?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sorry #1 Det var i natt kl 01. Jag såg att många var online, så jag tipsade…Men det brukar vara på natten Lör och Söndagar….
Mannen som talar med Andar är på kannal 4+ varje dag. Titta på tv tablån..Zon Realite har också okulta tv-program men jag har aldrig lärt mig när..Bara ett tips..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 Jo, jag kollade då förut…vid 16.20 nåt…men sen var det inte några ggr, så jag trodde att det slutat…så natten för mig :-)
14.10 tv4+ har det varit nu ett bra tag, jag tittar alltid när jag kan :-)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gillar den mannen skarpt,han är så varm,mänsklig & ödmjuk…!
Tyvärr har vi inte 4+ men ibland har jag tur och kan se honnom när jag jobbar natt hos en brukare, jag tycker han är helt underbar och han strålar av godhet. Har köpt bok av honnom som jag och min sambo slåss om, den är mycket tänkvärd och lärorik…

åh, han er verkligen duktig! ønsker meg en tur til han! Men så mycket reisepenger har jag nog inte…
Det går på nätterna på 4+
Men hmm tror inte så jättemycket på allt han säger, men han är duktig och ödmjuk

Ja visst är han duktig men enligt mig så ställer han alldels för mycket frågor för att vara trovärdig.
Han hade varit betydligt mer trovärdig om han gjort påstående istället för att ställa frågor.
Han fiskar väldigt mycket men får ändå fram så specifika saker så man knappt tror det är sant så visst har han kontakt för det kan man ju se på olika sätt.
Men han och några andra Tv medium blev ju avslöjade som bluff.
Av ett program som påminner om vårt Svenska program Insider.
Där dom smygfilmade när folk kom till tv inspelningen där publiken bjöds på snittar dryck osv innan sändningen där Mediumet james van Pragh gick runt och vimmlade med pupliken och redan där ställde frågor till dom inte riktigt vad jag förväntar mig av ett medium.
Var samma sak med ett par andra tv medium där dom på samma sätt frågade ut folk ur publiken innan sändningen.
Jag tror inte det är för att lura folk i och för sig med att dom har en andekontakt men för att få fram dom riktigt klockrena Bevisen för här handlar det ju om pengar och det är inte lite pengar det rör sig om så viktigt att få in just dessa saker som får folk att häpna för det säljer reklam.
Så tyvärr för mycket penga circus när det gäller dessa mediala Tv shower.
Lasse
mmm det med frågorna han ställer stör mig med..
Ja, visst är det tråkigt att det är så….pengar. pengar, pengar…men samtidigt måste dom ju leva oxå, när dom tar upp sin tid och energi….men då inom måttliga gränser….

Ja det är synd när det blir att pengarna styr.
I England där spiritualismen är väldigt stor och du har spirtualistiska kyrkor på dom flesta orter bara i London finns det över 1000 Spiritualistiska Kyrkor.
Där får mediumen väldigt lite pengar för en storseans.
Såg ju själv när vi höll en storseans på en Engelsk Kyrka att kolekten inte var många pund.
Mediumen får rese pengar och upphälle för sina seanser.
Vi pratde lite om detta och fick dåreda på vad dessa Medium på TV tjänade det var enorma belopp det rörde sig om.
Ett av dessa tv medium gjorde en reklam snutt i engelsk tv och fick 100 000 pund för 3 minuters reklam film det är 1,2 miljoner kroner så det är enorma pengar det rör sig när det gäller tv utomlands.
Skillnad mot i Sverige där tv mediumen inte får så många kroner för en inspelning.
Lasse