Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 642 ggr
Morsan1
0

Lisa Williams 20:00 TV4+

Skickar här en liten påminnelse om kvällens program med Lisa Williams!

Önskar er en underbar kväll!

Kram Åsa

mariaef
0

Ja, det är ju nu snart! Jisses vad klockan springer iväg.

Ha en underbar kväll du medKyss

Happyspirit
0

Oj OJ Och Tindra som vill bli nattad nuFörvånad Hur ska det här gå??

wolfgirl82
0

Tack för påminnelsen!:)

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

cloudberris
0

Sitter redan bänkadSkrattande

tommytoe
0

Snart dags o bänka sig med en kopp te o smörgås.

Anco
0

Måste fixa en kopp kaffe och en bulle. Lite gott måste jag få unna mig inför kvällens höjdpunkt, eller hur?!*garv*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Happyspirit
0

Oj nu är det bara fem minuter kvarRäcka ut tungan Bäst att springa på toa innan då. Brb.

cloudberris
0

*Snyft* sista gången för den här säsongen.

Happyspirit
0

Guuuud va hon är BRA!!!!!!!!!!!!!Skrattande

tommytoe
0

Jag blir lika förundrad varje gång. Tänker…tänk om man satt där på andra sidan och tog emot hennes budskap…eller tänk om man hade en sån förmåga som hon. Ja, det har varit jättebra program.

Ina123
0

Helt suverän!!! Ja fy vad tråkigt att det är slut nu :(

Lightspirit
0

Hur ska jag klara mig nu!! Sista avsnittet..
Hoppas programmet kommer tillbaka fort!!

[Hellas]
0

Så duktig å träffsäker å snabb….hur i hela världen kan man fånga upp så mycket sååå snabbt suck……….

Happyspirit
0

Träning Hellas Träning. Tänk på hur mycket hon jobbar.Skrattande

maiya
0

Ja hon är super duktig.En underbar människa.

[Hellas]
0

#14 Jobba och träna Förvånad, ska man göra det!
Jo men det är klart att det ligger otroligt mycket träning bakom det hela, vi har tagit upp detta med snabbhet på distanskursen och hmmm svaret vi fick var ju dels att man ska träna men sedan…ja det tänke jag inte tala om men vår kära Elisabeth har helt och hållet rätt i vad hon sade.

Det som jag inte gillar om man nu får vara liite kritisk är hennes sätt att dyka på folk i affärer etc. men jag tror det även handlar om oss Skandinavier och vårt sätt att vara stelbenta, vi har lite större aura fält tror jag, man dyker inte på någon sådär eller!

Eija
0

Helt riktigt "Hellas", vi är nog för stela här, jag skulle nog tro att personen vore tokig, eller full, om något liknande skulle hända mig…fast jag skulle tycka det vore kul…..hon är såååååå himla duktig, och sen blir man så glad av att bara titta på henne….hon sprudlar ju av glädje…ja hon är en riktig färgklick med sitt härliga hår med….undrar när hon kommer tillbaka igen…

Happyspirit
0

Ja men Hellas de är i Hollywood!!!!!!!! Det är lite skillnad på Sverige och vårat sätt att bete oss här. *skrattar*

chik
0

FörvånadHallo!! Det är tv……………………..Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Hellas]
0

OK Skrattande

tommytoe
0

Tror ni att hon bara dyker på folk sådär utan att dom vet? Är det inte lite arrangerat innan? Annars skulle dom väl vara lite misstänksamma tycker man.

Men man kanske också ska komma ihåg att hon hade den här gåvan sedan barnsben och ligger dom inte alltid steget före som har den här gåvan? Dom som inte har gåvan får jobba på det mer.

Happyspirit
0

Jo, jag tror att det är arrangerat innan. De har ju filmteam och allt med sig, så klart att de måste ha frågat om lov innan.

Men på nåt sätt känns det ju som hon får guidning dit hon ska också och vem hon ska prata med. Ne, jag blir inte riktigt klok på det där. Och jag tycker fortfarande att det inte är ett bra sätt att jobba på. Men många bli glada och jätterörda som hon pratar med och de kanske aldrig skulle besöka ett medium och få avslut annars. Ja, som ni ser så är jag väldigt kluven här.

RexPect
0

Jag tror också att ävan om hon spontant känner att hon vill förmedla ngt så frågar hon innan (utan kameror) annars skulle det kunna vara väldigt chockartat för somliga. Tycker spontant hon är så himla trevlig, Jag undrar lite - ni som har utvecklat er mediala förmågor, kan ni känna/se det hon förmedlar när ni tittar på programmen?

BranDuir
0

helt ärligt…så i Lisa Williams program känner jag inte ett skvatt, vilket jag däremot gör i t.ex Det Okända….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SusanneStromstedt
0

Är det någon som vet ifall man kan köpa det okändas avsnitt på dvd?

NancyAlke
0

Påminner om reprisen av Lisa W nu om fem minuter… det okända går i repris i tretiden i dag…

s-tjej
0

Såg Lisa W en gång men klarade inte se det fler gånger för på något sätt blev jag jätteöppen och blev invaderad av andras känslor och fick en hel del besök hemma…