Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 2279 ggr
Elisabeth-J
0

Det okända ikväll

Sista avsnittet, TV4+ kl. 20.00

Svenskt ockult magasin från 2008. I Jills mataffär i Vänge utanför Uppsala är saker och ting inte vad de ser ut att vara. Man ser kunder komma in i affären som aldrig kommer ut. Kassaapparaten lever sitt eget liv, skuggor drar förbi charkdisken och solen skiner in genom fönster trots att det regnar på utsidan. För Jill, som är kristen, är den andliga närvaron ingen nyhet. Hon har under hela sitt liv haft mediala upplevelser. Nu vill hon få hjälp med att hantera sin gåva, och dessutom få veta vilka det är som hemsöker affären.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

Det lät intressant! Måste absolut se det!

Tack för påminnelsen!

Tatsu
0

Jag ska se programmet.

Marina2
0

Jag ska oxå se det.

tooraws
0

Jättebra o tack för påminnelsen

Ayena_old
0

Låter intressant! Ska naturligtvis se

Zedd75
0

Sr på det alttid

men tack för påminelsen

MVH zedd75

wolfie
0

Jag ska oxå se det!

leiane
0

Självklart,Det är bara ett måste

Pisan
0

Ska jag absolut se på!Glad

Kinna1
0

Det programet måste jag bara se Glad

Ludvig1
0

Ska verkligen se det!:D

MIRJAMI
0

Ska absolut inte missa den ikväll…..låter spännande!!

Bybo
0

Aha…i närheten av Uppsala…då får jag väl ta och handla lite där ;-)

Eija
0

Bänkad som vanligt när det är dags…..

Cristine
0

Klart man måste titta!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tommytoe
0

Måste på ett skolmöte, men hoppas ändå hinna se detta.

Bybo
0

Uh, det är ju SWE-BRAZILIEN ( fotboll;-)

Ina123
0

Ska absolut se det :)

Bybo
0

#18 Fotbollen va? ;-)

britt-mari
0

Ska sitta bänkad, precis som vanligt. ;)

nero
0

Kalas serie!!!!Glad

mariaef
0

#19 Men hockeyn då, Bybo? Själv har jag blivit förpassad till en miniatyr-tv på kammarn, just av den anledningen.

kajanus
0

tvsoffan är inbokad som vanligt*L*

Zariah
0

Jag ska se det okända ikväll. Glad

signemo
0

Sitter redan vid tv, med bärbara i knäet. Brukar inte se så mycket på Tv men onsdagen är min

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

Nu tar jag med mig datorn till soffan :)

Elisabeth 

signemo
0

Vi är nog inte riktiga. Kan inte slita oss från det övernaturliga när vi skall se på det okända. Tala om beroende :-)

Var rädda om varandra

signemo
0

Ja, då var det paus. Spännande att höra hur det går

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

#27 Cool

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

Alltså nu har jag en fråga till er som vet. Den här damen som Vendela talade om, som pysslade runt i butiken. Hon vet att hon är död, men ändå återvänder hon till ett ställde (butiken) som hon uppenbarligen inte var så glad över när hon levde. Jag kan förstå att andar återvänder till ställen som gav dem glädje eller till ställen där de har ngt ogjort på, men varför återvända till ett ställe de inte direkt "tyckte om" när dom ändå kan vara någon annanstans, eftersom dom redan "gått vidare"??????????????

NancyAlke
0

#30 Det kanske är gubben som drar med henne dit… på samma sätt som det var i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

#30 En bra fråga :) Ja det verkar konstig för som du skriver så är dom mest på dom platser som har stått dom nära och inte på ställen som dom ogillade men vi får väl se fortsättningen nu och hoppas på att vi får ett svar :)

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

#31 Just det…så kan det ju faktiskt vara*klurar vidare*

signemo
0

SNälla berätta hur det går. Min käre man tittade bedjande. Det börjar fotboll nu :-)

Var rädda om varandra

Zariah
0

*S* Så ni har den bärbara med er när ni ser det okända. Håller med om att det är svårt att slita sig från Ön. :-) Jag har ingen bärbar dator, men jag har gjort så att jag ser på den tv:n som är i rummet där datorn finns. Så kan man vara på Ön i reklamen. :-)

mariaef
0

Wuuuhäää…nu får vi vänta ända till hösten på nya avsnittGråter

[Hellas]
0

Jag har alltid min bärbara i knät när jag ser på TV:n Generad!

Det var ett bra program denna gång. Butiksägarinnan var jättemysig å tänk vad fruktansvärt med hennes barndom Förvånad.

[Chakra]
0

Ja, butiksägarinnan kändes väldigt positiv, men själva butiken var inte kul tyvärr!

Zedd75
0

Ja fick en känsla av att damen arbetde där. men had adra mål i livet inte att det var hansa fru. men tyckte endå att butiken var okej för det var det enda hon viste typ

MVH Zedd75

Eija
0

Samma här, fick oxå den känslan att damen som gick där, jobbade i affären, att det inte var frun…men va tråkigt att det skall vara slut nu…får se hur länge Lisa Williams program håller på då….

chik
0

Förvånad  Är det uppehåll med Det okända?Har Elisabeht redan varit med programet?

Lena.P är jag i verkliga livet.

CarolineO
0

När kommer reprisen??

NancyAlke
0

Det okända har uppehåll till hösten.

Lisa Williams är väl bara ett eller två avsnitt kvar.

Repriserna är lördagar Lisa ca 12 och det okända ca 15 har jag för mig.

#41 vad menar du?

Eija
0

Aha, så det blir iallafall 2 avsnitt till med Lisa Williams, gott…Skrattande det kommer ju ikväll, så då blir det en stund framför dumburken….

Ludvig1
0

Lisa williams äger ju. Programmet var jätte bra.

s-tjej
0

Måste fråga något jag undrat ett tag: Ni som ser andar, kan ni se det via TVn med? asså ser ni det medierna ser?

Såg en gång något (svårt att förklara) blandning mellan en snabb blixt och vit dimma som Jörgen "krockade" med såg det ut som, han stannade till snabbt (va uppför en trappa har jag för mig) o såg chockad ut o sen fortsatte han gå men dom sa inget på programmet så vet inte om jag inbillade mig