Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 512 ggr
moonflower
0

Guide eller inte?

Jag har ett litet, hrm,  guide problem…. Skulle vilja få kontakt med min guide. Veta namn osv. Har lite fundringar på hur De kan bete sig. Om de bara är "gudarara" eller om de kan vara busiga oxå?

Jag upplevde en sak: så här var det: Jag kände en närvaro, och frågade rakt ut om det var min guide! Jag sade: ge mig ett Tecken! Visa mig genom att dra lite i mitt öra! Först hände inget. Men döm om min förvåning och nästan lite överraskad panik, när jag verkligen känner att något/någon tar tag i min högra örsnibb och drar litet grann. Sedan släpper det! Först tänker jag yippie, äntligen har jag kontakt med min guide. Men den lyckan varade inte så länge… 

… veckorna gick och en kväll känner jag hur någon både drar i min näsa och i mitt öra och då känner jag mig nästan rädd för jag kände att så här gör inte en guide. Och jag sade ifrån direkt väldigt bestämt Nej Tack, lägg av. Visa respekt!! Och detta - något/någon- lade av!

Puh vad konstigt det var. Och jag fick den obehagliga krypande känslan att första gången, så kanske det inte heller var min guide. Ja jag vet inte vad jag ska tro. Det får väl visa sig. 

Vad tror Du det är? Kan Du känna in och hjälpa mig lite?

Blir glad för respons!

Hälsningar fr moonflower

pyttelillatrollet
0

Haha du fick ju bara det du bad om!

säg så här nästa gång… Om du är min guide så snälla ge mig ett Tecken genom att dra mig i örat! Är det just guiden så lär du få veta då. =)

Mvh Pytte

ewapewa
0

Kul! Du har ju fått vad du bad om, och det visade sig att det kanske inte var det du ville ha.. Nu har du bekräftelsen på att du har någon med dig, och eftersom du fått respons, får du formulera en ny önskan som ger dig ytterligare svar, om det är vad du vill ha. Roligt! Lycka till!

Mvh Ewa

vattuqvinna
0

Andevärlden har humor ska du veta*ler* grattis till kontakten.

moonflower
0

Tack för Era svar!

Ja jag är glad att jag fick respons när jag frågade efter ett Tecken - det kan jag intyga!

Blev lite paff bara och är fortfarande lite oklar över vem, det var. Men det ger sig säkert…!

Kram från moonflower