Seansen igår
Oj, vad roligt det var igår på storseansen med Terry Evans! Trots att näsan rann oavbrutet så var det en fantastisk kväll. Ingen i vårt sällskap fick kontakt, men det gjorde ingenting. Höjdpunkten var när en riktig skeptiker blev omvänd, jag skrattade så jag grät!
Jag har varit på flera seanser tidigare, men det här var den i särklass bästa hittills. Får ni chansen att gå och se Terry Evans så gör det!

Jag måste säga att Terry är en härlig man!har varit på seans 1 gång med han,jag var kanonförkyld o fick dessutom budskap,sen var det en skeptiker med som oxå blev omvänd..ja många skrattsalvor blev det..totalt frälst blev jag..hehe!förstår du hade kul!

Kull att den var så bra Manni. ja det är kul när en spektiger bilr tvkesam hehe.
Hoppas han har någon seans här neråt så ska jag gå.
MVH Zedd75
Vad roligt, och vilken tur att du gick :-)

Vad roligt Manni! :) Jag ska gå på seans ikväll ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vad härligt det låter Manni!

Har aldrig sett Terry in action,men så fort tillfälle ges då ska jag väg…Härligt att du hade en så trevlig kväll!

Vad roligt för dig Manni.Kramis.

Va gott att du hade trevligt :D Hoppas en dag han kommer närmare häråt och jag får chansen att möta han och lyssna på han.. för han är enorm karaktär men charm och karsima :D helt fenomenal person :D Hoppas du snart blir bättre. :)

Härligt Manni! Jag ska gå på en om 4 dagar. Blir min andra.
Härligt att du kunde komma iväg ändå Manni, och jag förstår att det måste ha varit en enorm upplevelse. Idag är det min tur: jag skall få träffa EwaKristina in action, och hennes "assistent" - ha ha - Elisabeth! Tjohooo! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja, jag är så glad att jag kunde gå! Ha det riktigt roligt ikväll, Inga-Lena!

Jag har varit på många seanser med Terry under åren och det har varit väldigt bra och roligt varje gång :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus