Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1308 ggr
mammagranbacken
0

min tanke

hur gör jag för att se min underbara man som är död jag saknar han så

vattuqvinna
0

Be om att han kommer till dig,han hör dig. Du kanske får ett starkt möte i dina drömmar..

kram

Britt-Marie
0

Ja, just i drömmar har jag upplevt staka och härlig möten med mina bortgågna föräldrar och även andra närstående

Elisabeth-J
0

Du kan också blunda och meditera eller bara slappna av en stund, sen ber du att han kommer till dig, du kanske då ser en bild eller känner hans närvaro, lita på det du upplever och ställ frågor till honom om du vill det :) Men som ovanstående skriver så kommer dom lättast i drömmar då inte tankarna finns där och stör som det lätt kan bli annars och man tror att man inbillar sig t.e.x.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mizzi
0

Kan man få kontakt med sin/sina guider i drömmarna också om man ber om det ??

Zedd75
0

#4 ja det kan man man kan be om en gudi dröm. kanse inte funakr första gången du ber me det kommer

Mizzi
0

Måste testa det, har haft massor med drömmar om avlidna nära och kära genom åren utan att ens be om det, så då borde jag kanske kunna få till en guideträff i drömmen också Flört

Mizzi
0

Folk brukar komma i drömmarna och tala om att dom har det bra , en eller några veckor efter att dom gått över.

Så har det alltid varit för mig.

Så det kanske är så att jag är mest mottaglig när jag sover ….

Elisabeth-J
0

#7 När man är avslappnad och inte har en massa tankar som far omkring så är man som mest mottaglig vilket sker när vi sover, då är vi som mest avslappnande och tankarna är bortrensade :) Sen analyserar man inte när man sover, man tänker inte att man inbillar sig osv.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus