Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1034 ggr
Elisabeth-J
0

OT Semestertips

Har ni börjat planera inför semestern i sommar? Tänkte att vi kan ha en tråd om semestertips :)

Själv har jag ganska fullt upp men det är roliga saker som kombineras men jobb och semester. Sen ska jag vara helt ledig från jobb och umgås med vänner och släkt i några veckor. Ska hitta på något med sonen men har inte bestämt riktigt vad det blir än.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ClarasMamma
0

Vi har bestämt att åka ner till mamma och pappa så då blir det nog liseberg tror jag.. sedan har vi tänkt att vi ska ta våran husbuss till rättvik och gå på classic Carlweek(eller hur det stavas) så det är la våra planer en så länge…jo och i juli blir det till att ha ett års kalas med:)

kram på er

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

wolfie
0

Jag har sen semester i år så det blir classic car week 1 dag i Rättvik,cityfesten i Gävle 1 dag,träffa släkt..ligga i hängmattan o läsa,slappa o vila mycket,inget stressande o måsten alls..jo åka rodel i Rättvik oxå!jag var så rädd förra året när jag samåkte med guben,så i år ska jag minsann åka själv i en sån där ..haha..ja får se vad vi gör mer..njuta av ledigheten iaf..

FiaH
0

I år blir det 1 vecka till Turkiet, midsommar dagenCool, så det är inte så länge till ( längtar såååå) sen i juli blir det en tripp till Kolmården, och en tripp till mina släktingar på Öland, men även njuta med att vara hemmaSkrattande

skruttan31
0

Min o Spiriteyes semester ser ut som att vi kommer tillbringa min 3 veckor semester på Gotland,, o övrigt på fastlandet,., ska även ta oss till Motala ,, varamon,, där jag har en enorm för kärlek för,,  sen liseberg, danmark o skara sommarland,,

Eija
0

Här har gubben sen semester, men vi planerar eventuellt en motorcykelsemester uppåt Leksand och Siljan runt, stanna vid övernattningsstugor och titta oss omkring…det är så vackert där uppe…vi hade även planer på att åka upp över Norrland runt in i Finland och till mina födelsetrakter.

En kusin till mig har tagit över huset som min Morfars farfar köpte, det är nu ett sommarboende för släkten…och mitt sista år i Finlande bodde jag och mina syskon med min mormor och morfar i det huset, medans mina föräldrar var i Sverige och sökte jobb och bostad. Men men vet inte än om jag orkar så lång tur, och sen beror det på väder oxå….men mycket kan hända tills dess, så man får ta dagen som den kommer…men planer har man…."LER"

tommytoe
0

Ska åka utomlands. Hade ingen riktig semester förra året så det får bli lite mer i år.

Bybo
0

Blir hemma i vanlig ordning, förutom Forumträffen dåråååå :-)

Denna kommentar har tagits bort.
Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min stora dröm är att göra Hurtigruten, men det blir väl inte av eftersom jag ska bygga om det nya huset. Annars är inlandsbanan en annan dröm och ett måste är att åka till Laholm där en av sönerna bor sedan mer än 2 år tillbaka,har inte varit dit ännu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer nog att åka upp mot Gävle en sväng. Har släkt där som gärna vill att vi skall komma och hälsa på. Förra somaren var vi ned till Skåne och såg då Rodondendron blomma vid Sofiero Slott väldigt vacker. Hade så tur med vädret de dagar vi var där. Bodde på vandrarhem som hette Villa Tellasa tror jag det var. Låg väldigt fint högt beläget vid Helsingborg. Var naturligtvis över till Helsingör med då. Jag tycker mycket om Skåne på sommaren, har även släkt där.

Man får väl se om det blir någon mer lite ytflykt än Gävle eller rättare sagt Utvalnäs som ligger alldeles vid havet.

Vi tycker mycket om att bara packa en korg och åka ut på skogen och slå till vid någon vacker plats.

NancyAlke
0

Många år sedan ekonomi och hälsa tillät semestrar, det gäller även för i år. Jag låter mina trå jobbveckor i Mariestad och forumträffen bli min semester.

Sedan har vi ju Storsjöyran också, så jag kan ju gå på festival utan att åka någon stans…