Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 9005 ggr
Eleri-Twinkle
1

Bordsfontän

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej godingar

Ville bara visa upp en bordsfontän som jag ska köpa. Underbart vacker med vatten o svag belysning. Den ska bestämt in i sovrummet*ler*

Kram till er alla!Kyss

Zedd75
0

Fräk den var. var köper man sådan ? men jag är nog sån som gillar med drakar med ler

kvinna76
0

mycket fin:)

Eleri-Twinkle
0

Ni hittar den på:

http://www.rosenmusik.se/

O sen finns där massor med annat mys:-)

skruttan31
0

Hur vacker som helst,,

Elisabeth-J
0

Vad fin den är! Jag håller på och ska köpa in lite olika fontäner till butiken, så den ska jag leta efter :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri-Twinkle
0

Ja, jag blev helt betagen i den:-)  och jag tror att många kommer vilja köpa dem om du inhandlar dem till butiken Elisabeth:-D

Elisabeth-J
0

#6 Ja jag vill ju ha lite olika tt välja på för många frågar efter jst bordsfontäner :) Jag har hittat ett par andra fina också ;)

Elisabeth 

Ina123
0

Fin den var!

Eleri-Twinkle
0

#7 Du har säkert hört talas om domfontäner oxå väl? Dom är ju kanonfina med, lite mystik och lummig belysning och sen den levande dimman*ler*

#8 Visst är den, idag ska den beställas*längtar*

Elisabeth-J
0

#9 Jag har en sån hemma :)

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

#10 Jag är bra sugen på att köpa en sådan oxå, men det får bli ett senare äventyr ihihih o när plånbiken tillåter:-)

Elisabeth-J
0

#11 Det finns billiga såna att köpa idag :) När dom började komma ut på marknaden i Sverigen var dom mycket dyrare men som med det meta så har dom gått ner i pris :)

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

#12 Jo jag kan tänka mig att dom var attans dyra först, jag hittade en vacker på samma sida som jag hittade bordsfontänen…får allt bli en sådan till vardagsrummet sen:-) Så rogivande o mysiga att titta på:-)

FiaH
0

Mycket vacker, en sådan vill jag ha… =-)

mariaef
0

Vad fin den var. En sån skulle bli populär hos mig, katterna skulle dricka upp allt vatten på en gång, hahaha.

Eleri-Twinkle
0

#15 Ihihihih buskatter*s*

Alltså tjejer, jag fick BÄSTA länken av Playja här inne på ÖN. Måste bara vidarebefodra, det finns så mycket ögoncandy att man smäller av*s*

http://www.parla-present.se/index.php?page=shop.browse&category_id=120&option=com_virtuemart&Itemid=26

skruttan31
0

Även här,, gå in på feng sui eller vad de nu heter,, http://www.lotusblomman.com/

Eleri-Twinkle
0

#17 Åh Mer ögongodis, hur ska jag kunna hantera det här*dregel* ihihihihi

skruttan31
0

Ät upp allt,, *s*

Eleri-Twinkle
0

#19 Hahahaha, ja…det är banne mig inte långt i från nu. GUDARS vad vackra saker det finns*beundrar*

Mizzi
0

Åååå jag äääälskar sådana sidor, har ni fler tipps ???

Eleri-Twinkle
0

Ja, ro hit med mer länkar godingar, vi vill se mer!!!!:-D

Allamej
0

#16 Rekommenderar inte att du köper ifrån dom dock… otrevliga erfarenheter har jag iaf… önskar ingen annan samma sak så jag skickar varningar istället…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Eleri-Twinkle
0

#23 Åh attans:-( berätta?

Playja
0

#23… Ja jag vill oxå veta?   Tänkte precis beställa en dimfontän till!

vattuqvinna
0

Hur rogivande som helst!

kram

Allamej
0

Fråga via PM… vet inte om det är rätt att lägga hela historien i öppet forum. Ni som sagt att ni vill veta har fått PM.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Chakra]
0

Vad bra att du visade den urtjusiga fontänen Eleri!

Jag har en som jag ställt undanGladSfinxen; den är fin också!
Kanske dags att damma av den och ta fram den i ljuset!

Eleri-Twinkle
0

#28 Ja fram med den Chakra, dom är underbara ting för sinnet*ler*

oOTaurusOo
0

jag har också en fin fontän. liksom en stor ihålig äggformad skogs sten med belysning i botten… köpt på netto en gång i tiden… väldigt fin..

jag vill osså köpa en sån som du hitta.. perfekt morsdags present

signemo
0

Vad vacker den är. Uhm. Bra ide det är snart morsdag Skrattande

Var rädda om varandra

Eleri-Twinkle
0

#30 Kolla in länken jag skrev i ett tidigare inlägg, där hittar du de o andra vackra fontäner:-)