Bordsfontän

Fräk den var. var köper man sådan ? men jag är nog sån som gillar med drakar med ler

mycket fin:)
Hur vacker som helst,,

Vad fin den är! Jag håller på och ska köpa in lite olika fontäner till butiken, så den ska jag leta efter :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja, jag blev helt betagen i den:-) och jag tror att många kommer vilja köpa dem om du inhandlar dem till butiken Elisabeth:-D

#6 Ja jag vill ju ha lite olika tt välja på för många frågar efter jst bordsfontäner :) Jag har hittat ett par andra fina också ;)
Elisabeth
Fin den var!
#7 Du har säkert hört talas om domfontäner oxå väl? Dom är ju kanonfina med, lite mystik och lummig belysning och sen den levande dimman*ler*
#8 Visst är den, idag ska den beställas*längtar*

#9 Jag har en sån hemma :)
Elisabeth
#10 Jag är bra sugen på att köpa en sådan oxå, men det får bli ett senare äventyr ihihih o när plånbiken tillåter:-)

#11 Det finns billiga såna att köpa idag :) När dom började komma ut på marknaden i Sverigen var dom mycket dyrare men som med det meta så har dom gått ner i pris :)
Elisabeth
#12 Jo jag kan tänka mig att dom var attans dyra först, jag hittade en vacker på samma sida som jag hittade bordsfontänen…får allt bli en sådan till vardagsrummet sen:-) Så rogivande o mysiga att titta på:-)
Mycket vacker, en sådan vill jag ha… =-)

Vad fin den var. En sån skulle bli populär hos mig, katterna skulle dricka upp allt vatten på en gång, hahaha.
#15 Ihihihih buskatter*s*
Alltså tjejer, jag fick BÄSTA länken av Playja här inne på ÖN. Måste bara vidarebefodra, det finns så mycket ögoncandy att man smäller av*s*
Även här,, gå in på feng sui eller vad de nu heter,, http://www.lotusblomman.com/
#17 Åh Mer ögongodis, hur ska jag kunna hantera det här*dregel* ihihihihi
Ät upp allt,, *s*
#19 Hahahaha, ja…det är banne mig inte långt i från nu. GUDARS vad vackra saker det finns*beundrar*

Åååå jag äääälskar sådana sidor, har ni fler tipps ???
Ja, ro hit med mer länkar godingar, vi vill se mer!!!!:-D
#16 Rekommenderar inte att du köper ifrån dom dock… otrevliga erfarenheter har jag iaf… önskar ingen annan samma sak så jag skickar varningar istället…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#23 Åh attans:-( berätta?

#23… Ja jag vill oxå veta? Tänkte precis beställa en dimfontän till!

Hur rogivande som helst!
kram
Fråga via PM… vet inte om det är rätt att lägga hela historien i öppet forum. Ni som sagt att ni vill veta har fått PM.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vad bra att du visade den urtjusiga fontänen Eleri!
Jag har en som jag ställt undan
Sfinxen; den är fin också!
Kanske dags att damma av den och ta fram den i ljuset!
#28 Ja fram med den Chakra, dom är underbara ting för sinnet*ler*
jag har också en fin fontän. liksom en stor ihålig äggformad skogs sten med belysning i botten… köpt på netto en gång i tiden… väldigt fin..
jag vill osså köpa en sån som du hitta.. perfekt morsdags present
Vad vacker den är. Uhm. Bra ide det är snart morsdag 
Var rädda om varandra
#30 Kolla in länken jag skrev i ett tidigare inlägg, där hittar du de o andra vackra fontäner:-)