Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 506 ggr
kybele
0

Vackert och positivt

Först en episod av en dröm jag haft..

Går på en stege upp i himlen… där står massor med halvblommande träd,nyplanterade träd,nästan vuxna träd.. Utom ett som var mer visset.. frågar varför de inte blommar..  fick till svar.. de är livets träd o de ska vattnas av dina tårar,de är ditt träd.. sen kom en stoooor stentrappa från ingenstanns.. går upp ännu ett plan i himlen.. där kommer jag till en gröööön parks fullt med vackra träd o gräs.. mitt i denna park satt min farfar på en vit stol,med MASSOR av duvor runt sig..han tittar på mig o ler o säger han har de bra nu. Vaknar och mår bara så gott.. de var ett tag sen jag drömde detta..

Idag när jag vaknade o skulle gå ut på balkongen o röka sitter de en grå duva med en vit fläck på halsen o tittar upp.. Denna duva brukar dyka upp lite då o då på olika platser men med veckors mellan rum.. Och vet o känner de är farfar som skickat denna till mig.. för efter detta mår ja bara så gott och underbara saker sker,den brukar komma då jag haft problem med något ex då min ex slagit mig eller liknade.. o efter han flyttade ut visade han sig inte.. när jag träffade min nuvarande dagen inann så visade han sig o sen mötte jag min man.. o så har de varit vid olika tidpunkter :) Och idag mår jag bara såååååå underbart gott o är alldeles varm i hela kroppen av lycka :D

s-tjej
0

ååååh glad för dig sis *tårarna rinner*

Så vackert!!!

kybele
0

tack min lill "sis" hoppas du får lika toppen dag som ja känner jag är på väg o få :D *sänder maaaaassa goa glada tankar till dig*

s-tjej
0

mmm toppendag med springades fram o tillbaka till tvättstugan (om maskinerna nu funkar) o sen hem o storstäda *jublar*

kybele
0

ha ha ha du vet vart ja bor.. bara o fortsätta här :D libress ;)

s-tjej
0

slänger du över 20 spänn eller vad det kostar på mitt konto så visst;)

kybele
0

jopp.. :D eller hur.. be dumbo flaxa ;)

s-tjej
0

TurboTurboTurbo.. Ska försöka hitta nödraketer med *viker sig dubbel av skratt*

Britt-Marie
0

Vilken fin dröm om din farfar. Tror att det vissna trädet visade ditt liv och att du gråtit mycket över din farfar och så fick du se honom i den vita stolen och han log och sa att han hade det bra. Han vill nog visa dig att han har det bra och att du skall gå vidare och inte gråta allt för mycket, att du skall blomstra igen. Duvan var säkert en hälsning från din farfar. Jag har tyckt mig själv fått många små Tecken av mina föräldrar på det sättet. Genom djur och fåglar.

Som innan min 50 års dag då jag gick på en stig längst med ån. Tårarna rann på mig då jag gick där ensam. Sa högt- Att kan ni inte ge mig ett litet Tecken inför min 50 års dag. 2 Dagar innnan jag skulle fylla år så kom ett stjärmespar ( ganska ovanligt att se dem) Den dagen jag fyllde 50 åkte till Åland. Och då var de här på morgonen. Men då jag kom hem så var de borta. Sedan har jag inte sett dem mera.

Sköt om dig!

Kram

kybele
0

tack vackra ord.. Drömmens betydelse vet jag redan :D och ja.. farfar sa adjö men visa vad han skulle sända till mig då jag tvivlar på saker :D o de är den lilla duvan med vit fläck :D