Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 626 ggr
Cristine
0

Förvirrad...

är jag nästan jämt men nu ännu mer..tar en paus mellan flyttkartonger för att fråga: efter mycket mediterande varje morgon med försök att få träffa familjen under den stora korkeken jag sitter kom en dag en stor hand och lade sej över eken sen hände inget mer, fick då reda på att Terry Evans har med en hand i sin Meditation så jag bytte skiva och bad att handen skulle komma ner för jag hade fått rådet att ta tag i den. Då kom den bakifrån och lyfte mej som en docka och ställde mej på en klippa som stack ut över ingenting som en halvö. Handen försvann och istället kom en stor fågel och tar klippan i sin näbb och flyger och som jag står där kommer en massa silvertrådar nerregnande i zikzak över mej .Där tog det slut och nästa gång går jag uppför en trappa och när jag är längst uppe hoppar jag ut i tomma intet, som är fylld av prickar och streck i olika färger och simmar iväg. Vad kan allt detta betyda???

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Jaha jag får väl svara mej själv då. Det är väl min guide som visar mej den sista resan skulle jag tro.Jag kan inte tolka det på annat sätt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

kybele
0

tycker du ska fråga rakt ut va de är som menas för du går juh inte ensam.. jag kan inte svara på de därdu skriver för de är så inviduelt va man ser eller hör eller möter… men fråga den du har med dig under resan :D

Elisabeth-J
0

#1 Du fick svaret själv vem det var ;) Det behöver inte betyda sista resan, det kan istället vara din andliga utveckling som det symboliserar :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus