Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 663 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 13/5

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Jag är så glad att Ewa har kommit hit idag :) Inpirerande att planera forumträffen :)

Jag är så glad och tacksam för mina underbara vänner, ni betyder allt!!!

Kramar!!!

Elisabeth 

Morsan1
0

Jag är jätteglad att Ewa är hos Elisabeth men inte lika glad för att jag inte är där! Ha ha ha

Annars är jag glad över livet! Känner mig väldigt "gladig" idag!

signemo
0

Jag blir alltid så glad över att kika in här. Har visserligen arbetat lälnge idag . Men här är så vackert ute , fåglarna kvittrar, solen skiner och jag bara är Skrattande

Var rädda om varandra

Opal
0

Jag är så glad att det händer mycket saker i mitt liv nu, nya positiva saker. Äntligen är jag på väg framåt.

Zedd75
0

#1 jah nu siter in vid vars en dator oss dig och surfar i kapp på ön ;)

Jag har bar varit allaent glad i dag ;)

MVH zedd

s-tjej
0

Är så glad att jag har en så underbar vän som hjälper mig och vägleder mig:D

kybele
0

Min glädje är att min dotter o son är så goa och hjälpt till o bakat under kvällen… Min insperation just nu är mitt stöd jag får av goda vänner i livet bakom skärmen och framför den………..

Elisabeth-J
0

#2 Men Åsa, kom hit! Det skulle vara jättekul Skrattande

Här finns det gott om plats och vad roligt vi ska ha alla tre Skrattande

Kramar!

Elisabeth 

[stblues35]
0

Min sambo,fatta hur mycket jag älskar henne!:)

kama37
0

Har fått nya idéer och haft besök av en härligt glad väninna!

Morsan1
0

Vi har just sålt en barnsång så vi har en slant över! Tyvärr kommer jag nog bara till centralen på den summan men jag kan gå resten! Ha ha ha jag är ju sååå hurtig som ni vet!

Elisabeth-J
0

#11 Jamen du har ju fått en ny cykel! Kyss

Elisabeth 

Morsan1
0

#12…..tänkte inte på det…..Generad

[Chakra]
0

Glad för ett roligt telefonsamtal med en f.d.svägerska

EwaKristina
0

Ja du,morsan..det hade varit görskoj om du oxå varit här ju *saknar* Men vi träffs ju snart i en rondell nära mej:-)

Morsan1
0

#15…ja eller kanske vid Dalahästen!! Jag kommer få köra förbi den 14 gånger själv i år eftersom min lilla Drutt inte kan hänga med! :(

Elisabeth-J
0

Hahahaha ja oj vad det blir snurrigt i Avesta den här gången ;)

Åsa, vi träffas först på formträffen, sen kommer jag till the town och då träffas vi massor *Ler stort*

Elisabeth 

Morsan1
0

#17  Du kan få bo här med Mäster och mig och alla småspöken som rasar omkring helt osaliga i huset!

Var ligger inbjudantråden till forumträffen? Kan kanske vara bra att putta fram den eftersom all info står där….Som vanligt hittar jag ingenting……

Elisabeth-J
0

Men självklart ska jag bo bland småspöken ;)

Forumträff 2008

Elisabeth 

Tur-Budda
0

Jag har TFT-behandlat en stammis. Kul när det händer mycket påtagligt så att hennes familj märker hur mycket lugnare- och hur pass bättre hon är/blir.

Elisabeth-J
0

Jag är glad att en björn har gått här i byn idag :) Vill ju att en björn ska stå här utanför fönstret vid skogsdungen som alla andra vilda djur gör, nu är det bara vargen och björnen som int har gjort det än :) Nu när Ewa är här så kanske någon björn kikar in ;) Häromdagen blev en stor björn påkörd av tåget här, sånt gör mig ledsen :(

Jag bor ju i världens björnrikaste kommun nu så chansen är stor :) Vilken glädje det skulle vara :)

Förra året var Ewa här och då fick vi ju se en björnunge så i år är det dags att få se en eller flera vuna björnungar också :)

Elisabeth 

Britt-Marie
0

Glädje idag var att en väninna ringde mig tidigt i morse och undrade om jag ville följa med henne till Ludvika en sväng. Och det gjorde jag, så jag har ätit ute idag och gått i lite affärer. Solen har skinit men det har inte varit så varmt idag.

Handlade lite billiga saker i Ludvika. Var förresten till Smedjebacken med. Där fick jag tag på ett så fint duvpar som jag var upp och satte på mina föräldrars grav idag. Det blev fint.

kybele
0

måste lägga till en glädjande sak till inann jag går och sover.. sockerkakan vi bakade var supergo och tösa var helnöjd över sig själv :D en stolt tös i säng gör ett mamma hjärta glatt………………