Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 969 ggr
vattuqvinna
0

känner ni av?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar på om ni känner av när något ska hända?Något positit eller negativt om det gäller dig själv eller andra.

jag sitter just nu i en sådan känsla,det liksom kryper i kroppen på mig som om det vore julafton när man var liten. Jag är själv medium men här få rjag inte nån vidare hjälp*ler* Det finns en liten tjusning i att när man känner så här så ,känslan är mysig,det kommer hända något postitivt förr eller senare.Ni vet TIDEN!!!

När och hur och vad är antagligen bestämt om det är något i vårat öde som ska ske.Låt oss säga att den 15 maj 2008 så kommer jag att träffa min själsvän som ett exempel.då är man som ett lok inuti kroppen ju närmare datumet jag kommer ju mer känner jag..förstår ni vad jag menar?

Vi har ju en otrolig inution så använd den,stanna upp och känn efter åtminstonde en gång om dagen. Känn in livet.

Lev här och nu! lyssna på vårfåglarna se grönskan komma alla blommor som slår ut och känn doften,stanna och njut!

kramar från monica

stina63
0

Jodå jag får ofta besök från andra sidan när något ska hända. Kan vara både positivt och negativt. Men min släkt på andra sidan brukar besöka mej när någon inte mår bra i min omgivning. Dom ger sig inte förrän jag säger ok jag vet att ni är här och jag ska vara uppmärksam.

tina

Elisabeth-J
0

Det är mäkligt att du skrev det nu för jag har känt så några dagar och jag har talat med flera som känner så nu, kanske det kommer att hända något större någonstans eftersom vi är flera som känner det så starkt nu?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

#2 Exakt min tanke också!

vattuqvinna
0

jah va häftigt att du stina får adnligt besök när nått är på gång väldigt bekvämt måste jag säga *ler*

Elisbaeth, jo jag har känt detta till och från nu i säkert 3 veckor det avtar och sen kommer det i större styrka,som idag så känns det så märkligt lugnt allt så inte i mig utan runtomkring mej,,vet inte om det är för det var valborg i går och många håller sig lugna i dag *s*  nej vet inte riktig vad det ä rpå gång ,känner mig lite lullig i huve*ler*

kram

vattuqvinna
0

ok! Var ju tvungen och fråga min kära andliga guid som säger att det är en energihöjning på gång i världen,alltså att vi här på jorden kommer att få lättare kontakt med våra andliga .

Men det här har också varit i omgångar i höstas så pågick detta för fullt,då var jag helt växk och se i två veckor pust! det känns i kroppen ordenltligt när sånt händer

kram

Elisabeth-J
0

Det som hände för mig började också för ca 3 veckor sen. Någon sa till mig att det måste hända en olycka till innan…. resten hörde jag inte. Genast blir man ju orolig om det gäller någon i familjen. Srran ringde mig i måndags och bwrättade att hennes som råkat ut för en mindre olycka och att hon också har fått varsel. Men när vi pratade så kände vi båda två att det handlar om något annat än den olyckan. Jag tror ju mer på att det händer något liknande Tsunamin eller nåt snart igen.

Kram

Elisabeth 

vattuqvinna
0

ja något är på gång sanna minna ord*ler*(hopps ni förstår vad jag skriver för jag slarvar ochs kriver för fort ibland*ler*)

För min egen del känns det bara positivt så låt oss hoppas på det.

kram

stina63
0

Jag har känt mig mycket konstig denna vecka och kan inte beskriva känslan inom mej. Lullig var en bra beskrivning på hur jag känner mig. Och de som ni skriver här att något kommer hända känner jag själv också. Något är på gång.

Jo det är roligt att släkten kommer hälsar på en men inte alltid när något negativt ska hända. Men andra sidan så vet man och kan vara lite mer uppmärksam på de.

Tina

Elisabeth-J
0

#7 Ja det kan ju vara att en olycka till måste ske innan frekvenshöjningen :)

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

Ställer mig till olustkänslan, likt ni andra - känslan att inte riktigt veta vad!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hellas]
0

Ja, det är en olustkänsla det "lustiga" är, som Elisabeth skriver, är att några andra pratade om just detta på distanskursen straxt innan denna tråd skapades.
Men det är ingen idé att oroa sig och förhoppningsvis är oron obefogad.
Ofta kan det vara skönt att faktiskt ha fel.

Jane-Lyzell
0

Inte orolig - men lite av den där trampa vatten känslan - vad är det nu då! -fast full tillit att de som komma skall behöver ske!

Vänligen Jane

[Hellas]
0

#12 Så sant så sant!

mariaef
0

Men oj! Är det ännu fler som har den här känslan!? Jag har varit helt ifrån mig från inatt och hela den här dagen. Inatt såg och hörde jag saker, men jag har ingen susning om vad det gäller mer än att det känns som en olycka på väg.

Jag har idag skrivit om min varsel-känsla i distanstrådarna, så det känns märkligt att nu läsa detta också. Huga!

siberlina
0

ja det känns   konstigt,som när det  är  fullmåne

vattuqvinna
0

ja det var många som hade samma känsla som mig då*ler* fast jag ä rju fortfarande inne på att det är något positivt som händer ..hoppas jag har rätt::

kram på er allihopa och trevlig helg

Jane-Lyzell
0

Gubben och övriga här har känt lika dant!

tommytoe
0

Intressant…undrar vad som kommer att hända??? Får väl hoppas det positiva överväger det negativa?

[Hellas]
0

#18 Efter regn kommer sol heter det ju, så även det olustiga brukar i slutänden uppvägas av det possitiva om du förstår vad jag menar.
Yin och Yang, Gott och Ont

Kram Hellas

Elisabeth-J
0

Det kan ha varit katastrofen i Burma som vi har känt. En cyklon har dödat över 4000 människor.

http://www.expressen.se/nyheter/1.1148657/4000-doda-i-cyklonen

Jag skickar tankar och tänder ljus för alla drabbade i Burma!

Elisabeth 

tommytoe
0

Den är större då än vad som först sades. Sänder mina tankar till dom drabbade.

vattuqvinna
0

ja det kan det ha varit,har fått reda på i dag att energiökningen som pågott ett tag i våran värld är nu klar så som sagt efter regn kommer solsken.

kram monica

kybele
0

jag känner något ska hända ofta men inte direkt då de är positivt har de visat sig utan iof kanske inte alltid stora saker men iaf negativa.. får oro o känner bara nåe är på g o ske.. sen några dagar senare får man veta de hänt någon man känner något dåligt.. men har inte lärt mig att tyda till vem de gäller känner bara på mig.. men skulle GÄRNA känna av bra saker med nån gång.. de kanske kommer de med .D :D

Toyan
0

Den här energiökningen har ju varit på

gång ett tag nu och det behövs.

Det känns så härligt att vi blir fler och fler som

upptäcker vilken kraft som finns inom oss, alla goda

krafter behövs för att motverka det onda, därför kära

ön-medlemmar är jag glad att vi är så många bara här

och antalet tycks ju växa.

Kram på er alla.

SEViking
0

Då är det väl dags att jag punkterar era förhoppningar. he h e

Å ja, energihöjningen är enorm, men den kom med våren. Jag tror att alla sjönk i humör då våren visade sig förut, för att sedan gå i ide igen, alla kände sig lixom snuvade på våren, därav sjönk energin mycke.

Men nu komer den med dubbel prakt, därför att den är dubbelt efterlängtad kanske. Å då blir differensen i energinivån så märkbar

SEV Cool

Elisabeth-J
0

#25 Självklart så är det en aspekt i det hela också Glad Våren och värmen gör oss glada och energifyllda Glad

Elisabeth 

SEViking
0

Jag ska väl tillägga att jag kännt av förändringar länge. Och det är nog som denna tråd syftar på,

Det är nåt stort på gång, å jag längtar tills vi får klart för oss vad..

SEV

SEViking
0

Kanske den omtalade frekvenshöjningen.

Eller kanske det många kallar "den nya tiden".

Vad det än är, så är jag övertygad om att det blir till det bättre.

SEV Oskyldig

Attic
0

Jag är så tacksam över att jag får vara med om denna frekvenshöjning. Jag ser fram emot den och tar emot den med öppna armar!

Har känt mig lite "dimmig" eller vad man ska säga ett bra tag nu. Kan bero på att moder jord rattar in sig *L*

Piz /F

vattuqvinna
0

"nya tiden" är ju det som är på gång och med det menas har jag fått till mig är att vi här på jorden kommer att få det lättare att ta emot budskap från andevärlden. Vi höjs upp en bit i våran jord energi.och kan då få lättare kontakt

krm monica

Erika-A
0

#30 Intressant att du skriver det för mina vägledare som kommit igenom i trans har just pratat om våra vibrationer.
Enligt dem så är det som en blå hinna eller hölje runt jorden som kommer att komma. Vi kommer höja våra vibrationer så att vi kommer närmre och det blir lättare att kommunicera. Det behövs nog något sådant här tror jag! Positivt iallafall tycker jag det! Glad

vattuqvinna
0

ja menva kul att få bekräftelse pådet jag hört då *ler*jobbar du med trans.Erika!

s-tjej
0

Jag får "oroskänslor" när något är på gång o det brukar nästan alltid stämma (tyvärr) det ja kryper i kroppen o man bara vet att något är på gång…

Erika-A
0

#32 Jajamensan jag arbetar som transmedium också :-)

Talisker
0

Hmm har också haft den här oroskänslan ett tag, undrar om det kan ha med allt elände som sker runt i världen nu Burma, Engla, Jordbävning, var en oförklarlig frontalkrock här i helgen med 2 dödade allt tycks bara öka, eländena avlöser varandra i allt snabbare takt

wolfie
0

Jag känner oro när nåt är på gång..och det brukar oftast släppa när det väl har hänt nåt..känns liksom i magen o i kroppen..olustkänsla..det är när nåt negativt ska hända..olyckor,dödsfall..sen känner jag ju av annat oxå..t.ex..nu kommerdet att ringa..o så ringer telefon o det är just den personen!

s-tjej
0

#36 Hihi eller att man tänker: Just det skulle ju ringa till X osså ringer man så är det upptaget för just då ringer den personen till en..