Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2191 ggr
kvinna76
0

drömtydning

va betyder det när man srpinger i skogen men nåt inget mål bara springer

drömde det men kommer inte ihåg mycket mer kram

Zedd75
0

För mig betyder det att du vill nå ett måll men det fins ett hinder på vägen som du måste klar upp

kvinna76
0

aha …konstigt o bara springa o springa i skogen o inte se ett mål hehe

kybele
0

jag skulle mer uppfatta de som du känner att du just nu inte riktigt vet var någonstanns i livet du ska.. att mycket inombords känns utom räckhåll just nu men de är min tolkning

kvinna76
0

ok

Elisabeth-J
0

Jag tolkar det som att du nu kan gå vidare och du kan göra det snabbt för det är en fridfull väg utan hinder. Du har ett mål, en tanke om något du vill göra, så gör det! :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

oOTaurusOo
0

jag hade också en sån drömm en gång fast de var natti drömmen och månen sken i skogen och den bårjade åska i blixtra i blixtrarna jagade mig o jag kan inte gömma mig och när jag blir träffad av blixten så vaknar jag alttid med ett ryck i ögona typ..

har ofta de så me blixtrar och tornados som vill ta kål på mig, ibland har jag telepatisk förmåga och kan ibland flyga och hoppa högt lite som en matrix film.. fast känns mer äkta..typ som om jag verkligen har dom förmågorna..väldigt intressant..

kvinna76
0

aha elisabeth bara o  hoppas det då:) kram

Elisabeth-J
0

#7 Lycka till på din underbar väg :)

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kvinna76
0

tack hjärtat tro ja behöver all er lycka..menen sak ja är snatr klart med kursen  så är dte öva öva som gäller:)