Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 535 ggr
MOTHERS_LOVE
0

DAGEN;S ROS!

Dagen,s ROS vill jag ge till___ PER GESSLE(för att han ger mig livsglädje o energi med bl.annat. han,s låt  SOMMARTIDER) O så vill jag ge DAGENS ROS till ALLA de andra här på forumet som har/ger mig ljus energi o livsglädje.___För i dag  så känner jag mig så fri o glad o liksom lätt på något konstigt sätt.(för jag har känt mig såååååå länge nu,ledsen innom mig.Tack Elisabeth m.fl. kram monika. Önskar er en jättetrevlig dag o en jätteskön somar också.

kybele
0

min ros vill jag ge till alla här ute som är så trevliga.. en extra ros till en speciell medlem här som gett mig många goa skratt.. kan inte släppa älgen än ;) kram och tack för du finns

mariaef
0

Vad roligt att du mår bättre, MOTHERS_LOVE. Det får du en ros av mig för!

Kram /Maria

CarolineJ
0

Jag vill ge en ros till zedd.

Underbart snäll kille som fått mig att må mycket bättre!

Katarinaj
0

Rosor till oss alla på ÖN, för att vi bryr oss om varandra och försöker stötta och finnas till.

Kramar  och Rosor Katarina

kybele
0

rosor till dig i massor KATARINAJ för just du är du :D

Katarinaj
0

Tack…Att bli uppskattad för att jag är jag, har inte själv varit nöjd med det innan, men nu gillar jag att vara jag *L*

Kram Kybele

kybele
0

de ska du vara.. för du är en enorm människa.. kram igen ;)

Katarinaj
0

Oj, oj…nu rodnar jag faktiskt och blir glad och varm i hjärtat. Jag säger som jag sagt till dig innan…du ÄR en Ängel Kybele *L*

kybele
0

nu rodnar jag som bara den.. och som jag sagt tidigare så är de DU som är ängeln inte jag…….. *ler*

Katarinaj
0

*L* Då är vi Änglar båda två *L* Oskyldig Med Glorian på sned i bland…

kybele
0

till oss då ;)

Katarinaj
0

#11 Tack, vi delar den med alla andra här inne, så att Dagens Ros tråden inte uppfattas som din o min egotråd. *L* stort…

Opal
0

Jag vill ge dagens ros till alla här på ÖN, vi hjälper och stöttar varandra med våra frågor som vi alla har.

chik
0

Dagens Ros ger jag tillbaks till MOTHERS LOVE för att hon känner sig till freds…..

Lena.P är jag i verkliga livet.

s-tjej
0

Dagens ros till alla här!

Nästan det enda stället man kan prata om det övernaturliga utan att få massa konstiga blickar…

o en extra ros till dej K för du är du:D

Eija
0

Skickar oxå en ros till alla här och en hel famn full till dig MOTHERS_LOVE, jag blir så glad att höra att du är på topp….

Och rosor till dig gullgumman kybele, kul att älgar kan roa en eller hur…

kybele
0

eija.. tack goa du.. aa fast dom är stora o farliga så kan dom roa med.. men min kusin o mig skrämde hon.. asg.. berättar en annan gång *S*