Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 867 ggr
Dysnomia
0

Läsa av ett hus?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns flera duktiga här inne som gärna vill öva på att läsa av. :) Jag har en övning redo här:

Vad ser ni med/i detta hus?

(Fler detaljer tillkommer efterhand.)

MIRJAMI
0

En kvinna som sörjer eller är lessen över något….

Dysnomia
0

En bild till..

NancyAlke
0

Jag brukar kika på alla bilder som visas här, men har aldrig känt något. Med den här bilden hände det däremot något… jag kände en sån där överväldigande kärlek, sån som man kan känna till någon man förlorat på något sätt. Samtidigt fick jag en konstig klump/värk i magen.

Dysnomia
0

Intressant med båda era kommentarer..

Tyvärr finns ingen bild på framsidan av huset, men väldigt många invändigt.

(Samtliga foto är tagna under en visning inför försäljning.)

BranDuir
0

hmmm…brukar inte svara på sådana här frågor….men jag får en känsla av bodelnings/arvstvist…ovänskap och orättmätig avundsjuka….i ett hus som tidigare hyst kärlek och frid…..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

NancyAlke
0

Ojdå, hade missat att det fanns ett foto till. Känner samma magvärk här, från en medelålders kvinna kanske? Är säkert ute och cyklar, vet inte ens om jag kan sånt här… Men det var en konstig känsla faktiskt…

Dysnomia
0

BranDuir; det du skriver är väldigt intressant vad gäller det som händer i huset numera. Det finns konflikt i huset, inom ämnet som du berör.

NancyAlke; Känns det som om det är nåt som "sitter i huset" eller som om det är någon som lever där idag med den där känslan?

[Hellas]
0

Alkohol och problem är min första tanke samt att ögonen drar sig mot vänster motinnergården + husdelen som ligger mot vänster.

NancyAlke
0

#6 Eftersom jag inte har gjort något sånt här tidigare, så kan jag nog inte fördjupa mig så mycket… tittade återigen på bilden och fick samma värk i magen… Eftersom man ska gå på sin första känsla, så säger jag att det nog är nutid.

Dysnomia
0

NancyAlke; Trodde att det skulle tolkas så. Det finns mycket i görning i huset just nu, saker som är svåra och tunga. Utan att gå för personligt in på de boende i huset så kan jag bekräfta. Medelålders kvinna stämmer oxå med den känslan du tar upp.

NancyAlke
0

Intressant! Jag kände det som att den där magvärken var kopplad till den där kärlekskänslan över någon/något som saknas henne… stämmer det också?

Dysnomia
0

NancyAlke; Kan bekräfta till viss del (tillräckligt för att du ska få bekräftelse och utan att hänga ut henne för mycket) att det "saknas" hos henne, ja. Livet har varit ganska tufft, men hon är som tur är en stark människa.

NancyAlke
0

Skickade ett pm till dig nu Dysnomia…

sven-g
0

Jag kan ha fel men enlig vag jag känner tycker jag att du ska rena huset från dålig energi. Med reservation att jag kan ha fel.

Dysnomia
0

sven-g; Intressant! Kan du snappa upp nåt mer kring det..?

BranDuir
0

Om huset behöver rensas….och ligger i de södra delarna skall jag gärna hjälpa till!

sven-g
0

Hoppas du inte är drabbad av den känsla som jag får, och pga att jag stängde av när jag kände att jag höll på att spy, och inte ville fortsätta, så kan jag inte ge några ytterliggande komentarer, av risk att spy på datorn. Detta var inga snälla ord, men så kände jag.

Dysnomia
0

BranDuir; Huset ligger i södra delarna. Jag PM:ar dig så jag slipper hänga ut "huset" för mycket.. :)

sven-g: Inte vill vi att du ska kräkas i tangentbordet.. Det är dock väldigt intressant att läsa det du skriver.

Jag skulle väldigt gärna vilja skriva redan nu det jag "vet", men låter tråden rulla lite till.

Dysnomia
0

BranDuir; Det gick inte så bra att PM:a dig. Du får skriva till mig istället, om du vill!

Dysnomia
0

NancyAlke och jag har nu PM:at lite om personliga saker som hon fick till sig angående familjen som bor i huset. Hon lyckades pricka in väldigt väl i sin beskrivning! Bra jobbat och jättekul att få vara med och se!

Det är väldigt intressant att se att en del får upp detaljer om människorna som bor i huset medans andra får mer på huset som sådant.

NancyAlke
0

Ja, det var "häftigt" må jag säga, ett steg mot att jag kan lita på vad jag känner om man säger.

Bran Duir, jag har ju fått "känna av" dom som bor i huset och det skulle kännas jätteskönt om du kunde "städa" lite där, dåliga energier är det sista dom behöver…

BranDuir
0

*S*…jag har laddat kvasten redan…!

SEViking
0

Vars är alla dessa "mer detaljer"?

SEV Förvånad

NancyAlke
0

#22 Ordning och reda, förstår att du både flyger på och städar med den då Flört

#23 Dom är i PM eftersom det kanske inte är så bra att lämna ut detaljerad information om de personer som bor i huset nu.

sven-g
0

Är det en moster till dej som bor i huset

Dysnomia
0

sven-g; mina barns moster, dvs min syrra.

Huset ligger på ett bra område och gatan består av kedjor med likadana hus. På denna gata är det bara just detta huset som bytt ägare ett flertal gånger och det med bara några få års mellanrum. Det har varit ett medium inkopplat som läst av huset på distans (efter att situationen blev ohållbar) och det hon kom fram till var inte så kul. Energierna i själva huset är mörka/tunga. Hon fick då inte kontakt med någon specifik ande, men familjen har sett och hört saker. Värst drabbar detta min systers dotter som är oerhört öppen.. Mediet la energierna i en bubbla, men kunde då inte få bort dem helt. Hon rådde även dem att flytta (fast hon aldrig brukar göra detta), då energierna var extra jobbiga just för familjen. Detta medium är en av mina kontakter och hon bor så till att det inte gick att lösa att hon kom till platsen. Så hon gjorde det hon kunde per telefon.

Till de som läst av familjen; jag har fått både PM och i tråden information om de som bor där. Ni har lyckats jättebra!

[Hellas]
0

OK, så du vet inte vad som hänt innan din familj flyttade in för det är ju de energierna som känns och som verkligen är påtagliga. Hoppas att Bran lyckades städa lite :-)

Dysnomia
0

Hellas; Nej, det har inte gått att få veta något om huset, tyvärr, trots eftersökningar. Jag håller på att jaga min syrra så att vi kan få till ett möte. :)

kybele
0

ser ut som en riddare.. men kan vara någons refleks i fönstret med

Red-Lady
0

Jag tror mej kunna se en kvinna. Denna kvinna älskade att baka hon hade en vit skass på Huvudet. Men den mag kä'nslan jag känner . Fick hon ont bröstet. som om drabades av en hjärtinfakt. Jag vet inte stämmer det.

Red-Lady
0

Jag glömde att säja Att det är en kvinna med mörkt svart halv långt hår som går lite nedanför axlarna.

NancyAlke
0

Dysomnia har inte varit här inne sedan 10 april, så det finns risk för att ni inte får några svar här…