Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 313 ggr
signemo
0

dum fråga

JAg är ju inte medial , vad jag vet iallafall. Är det någon ide att gå en kurs i framtiden iallafall.

Var rädda om varandra

sandra1977
0

ja..varför inte??många är faktiskt mer mediala än dom tror,som min lillasyster brukar säga:jag vet ju inte riktigt vad jag "letar"efter!

Men går man en kurs så kan man kanske få hjälp med att finna. inga frågor är dumma,frågar man inte så får man heller inget veta!!Lycka till. kram sandra

Ina123
0

Jag lovar att det är idé, jag trodde aldrig att det jag är med om nu kunde hända men det har det gjort :) Lycka till! Kram

Jimmy-Ottossn
0

Känner man att man vill med hjärtat utveckla sin mediala förmåga så kan det vara en god ide!

När jag gick min första kurs så trodde jag inte heller att jag var medial då jag aldrig upplevt något( vad jag trodde iaf), men oerhört snabbt märkte jag något jag upplevet redan tidigare men som jag tidigare inte lagt märke till…vilket jag sedan utvecklade.

Katarinaj
0

Jag tror att du är Medial. Fanns en mening att du "hittade" till ÖN, så känner jag med mig själv. Lita på dig själv, du kan.

Kram Katarina

signemo
0

Vad jag blir glad över att läsa era svar. Skulle kännas bra. Sen antar jag att det är viktigt att man är mogen för det. Just för att kunna hantera det rätt och förstå rätt.

Var rädda om varandra

Katarinaj
0

Att släppa sina rädslor och vara trygg i sig själv, sen bara rullar det på…en fantastisk känsla.

kybele
0

jag tror även jag att du är medial.. alla människor föds med gåven men om man vidareutveckar de eller inte är inte alla som gör,alla har vi ju magkänsla eller hur ;)

[Chakra]
0

Kliv på tåget Signemo, som tar dig med på en fantastisk resa!

vattuqvinna
0

alla människor är mediala,du har det i dig själen/anden, det handlar bara om att locka fram det. är du intresserad så gå en kurs om du känner för det.man vet aldrig vad som händer.

kram monica