Blod?
Vad står det för??
Jag drömde mycket konstigt inatt. Men jag tar bara en bit av det. Vi skulle gå på en guidad tur i ett slags slott, men hamnade backtsage. Folket skulle gå genom en slags kalkstens grotta. Och jag och min kompis hamnade så vi kunde se ner på dom. Plötsligt kröp det fram en kille bakom mig som var praktiskt naken. Han började spotta blod som skulle rinna ner på väggarna. Det var även en annan kille på andra sidan som gjorde samma sak. Jag sa till min kompis: ärligt talat, vad fan händer. Då sa hon: Men det är blod scenen. Jag upplevde det väldigt obehagligt. Sen vaknade jag. Någon som kan sånt här???

För att kunna tolka din dröm så behövs helheten, dvs hela drömmen så om du vill får du gärna skriva ner mer av drömmen innan jag kan tolka den.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kalkstens grottan/gången var förresten vit och det lös bitvis fint gult sken i den. Det var jättevackert tills dom började spotta blod.
Sen är jag i ett tåg, samma kille(nu var han påklädd) som kröp upp bakaom mig hade olika vapen fast bara i metall som läkare har. Skalpeller osv. Han var ute efter att döda oss (nu var det min sambo o hund med). Jag slängde ut skalpellerna, vapnerna. Då tog han min hund ut genom fönstret så att han fick springa brevid tåget. Jag fick panik. Och så säger han med ett hånflin: vad ska du göra nu då, nu släpper jag honom. Jag putte honom åt sidan han släppte hunden. Men jag hann få tag på honom med mycket slit, slet upp honom i svansen. Sen vaknade jag.

Dam di dam di do do dam di do. Anyone?
Blod brukar symbolisera nytt liv.

jaha
vad kul

finns det någon mera som skulle vilja prova?

Blod=rening du kanske behöver rena din kropp,kalksten ,,kanske har du brist på just kalk,kalcium
kram monica

Tack vad glad jag blir nu. Det är faktiskt något som jag brukar ha brist på!!! Spännande vad duktig du är
. Får la börja käka kalk o kalcium igen nu då. Har du/någon några bra tips på hur man renar kroppen??

javisst det beror på vad du vill börja någonstans..en vanlig detoxrening kan ju vara en början,,beror ju lite på hur du mår i kroppen.sen finns det ju njur/gallrening,,ja allt möjligt man kan göra för att må bra..
men du har säkert inga större problem,,kanske behövs lite enrgipåfyllning av healing möjligen
ibland kan drömmar var otroligt klara och tydliga som just denna kalkgrotta*ler'
kram