Dröm om hiss..tacksam för svar..
Jag drömde att jag skulle upp i ett hus och fick då välja väg ..en liten hiss i ett hörn..med en grön och en gul knapp som man kunde välja riktning med..brevid eller runt slingrade sig en smal brant stentrappa..som verkade vara nästan omöjlig eller väldigt jobbigt att ta sig upp i.
När jag väl var uppe så var det ett rum med många sängar..även beddat på golvet. I en av sängarna lågen en människa inrullad..pratade med den..men kommer inte ihåg vad som sas..vad kan detta betyda..hade varit väldigt tacsam för svar--
Med vänlig hälsning

Jag tolkar din dröm som att du väljer den snabbaste och lättare vägen istället för den svårare som egentligen behövs, det handlar om din inre utveckling. Det finns jobbiga bitar som du behöver ta tag i men slipper gärna undan. Om du inte gör det nu så kommer det ikapp dig sen ändå, så kanske det är bättre att göra jobbet nu istället? :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tog du hissen upp?iså fall tolkar jag det som att du är på väg upp i ditt medvetande känslomässigt,alltså hiss eller trappa spelar ingen roll bara du går uppåt.
rummen och hus kan man tolka utifrån sin egen kropp..såg du nått mer än sängar ,var huset i dåligt skick eller bra?
kram monica

tack..
jag vet inte om jag står för en seperation vi har varit på gång i många år..men aldrig tagit steget full ut..
eller så så är det jag har tankar på att starta eget..och nu har jag börjat ta forskat i olika vägar..
Jag tog hissen upp..det vet jag.rummet var ganska trångt…och sängarna var fint bäddade..utom den som var hoprullad
kram