Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 896 ggr
[mia-38]
0

Gammalt hus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gammal mangårdsbyggnad. Sägs att det bor en gammal tant på övervåningen som knuffar ner folk för trappan. Har sett ett stearinljus tändas o släckas i fönstren längts upp. Kan ni se nåt i bilden?

loreena
0

Hu, läskig berättelse. Huset ser ju lite kusligt ut också, men jag får inga speciella vibbar. är inte bra på att känna och se sånt heller. Vem bor i det här huset då? Den här tanten du talar om, är hon dö eller levande?Skrattande

Ludvig1
0

det kan ju ha varit ett ljus som var tänt så blåste det, men det är ju ädå konstigt, det bor ju ingen i huset, eller?

[mia-38]
0

Hej!

Det bor en gammal farbror i huset nu. Men han använder bara undervåningen. Huset ger mej iallafall rysningar och har gjorrt det innan vi visste om vad som är i huset. Tanten är död som går igen. Ljuset uppe tändes o släcktes tre gånger. Tror inte det var vinden som gjorde det.

chik
0

OskyldigDu mia-38 bor manen bara i under våningen? varför är det en lampa tänd i det vänstra fönstret på övervåningen?

Bara en synvilla kanske.Ha det chikOskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mia-38]
0

Hej chik!

Mannen bor i undervåningen ja. Lampan är egentligen en playwood-skiva som är ditsatt för fönstret är trasigt. Men om du kollar längre upp. I det lilla fönstret längst upp på huset. Ser du något? Jag vet inte men jag tycker jag ser ett ansikte i vänstra delen.

MVh Mia

chik
0

OskyldigOkej Mia-38.Jag kollade och nu när du sa om spånskivan så ser man den, men jag tycker att den skiner.

Ja jag tycker det fins något, i fönstret som ser ut som en bit tårta. Men jag tycker att det är något på höger sida.

Ha nu en fortsat trevlig helg önskar Chik.Oskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mia-38]
0

Nån som ser nåt i denna bilden?

Hyacint1
0

Jag känner möjligen något i huset ,men kan inte säga vad det är……måste egentligen vara på plats ett tag i huset innan  det går att känna något….. har det hänt konstiga eller starka saker i huset genom åren vet du det eller….????Förvånad

[mia-38]
0

Hej Hyacint.

Jag har hört att det bor en gammal dam på översta våningen.Hon kastar ner folk om dom försöker ta sej uppför trappan. Mitt ex mammas bekant hade blivit utsatt för detta för ett antal år sedan. Har även setts ett stearinljus i översta fönstrena. Detta har släckts och tänts tre gånger. Detta sista sågs för ca 2 månader sedan.

MVh Mia

[mia-38]
0

Komplettering av mitt förra inlägg här ovan. Tillägger att den gamla damen är död sedan många år tillbaka. Men det sägs att hon går igen och att hela gården här är hemsökt.

MIRJAMI
0

Ser ju utt som ett spökhus så inte alls konstigt facktist om det spökar. Jag tyckte att det finns något i fönstret längst upp. Kan inte utskilja vad det är.

freakyH
0

Det lilla fönster till höger.. allså det som är mindre än dom andra med vita gardiner.. Jag tycker mig se någon som står och tittar där .. Känner nyfiken het men ändå lite egoism. ngn mer ?

[mia-38]
0

*puttar lite*Skrattande

[mia-38]
0

putt igen…Skrattande

Nordqvist
0

Tror att jag såg något i det lilla fönstret högst upp.. är nybörjare, men jag gissar att det är något där! Ser ut lite som ett ansikte… :/

Cristine
0

Jag ser något i halvmånsfönstret och känner illamående,men kan inte säga nåt mer ännu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

softnjoy
0

jag ser ett ansikte i det lilla fönstret längst upp, på höger sida från oss sett, känns som det inte är någon elak person, mest nyfiken

s-tjej
0

Ser ut som ett ansikte i det lilla halva fönstret där uppe. eller 2 tillome…