Irriterande!!
Håller på att göra rent i vedboden där vi hade en massa saker som ska slängas, då jag hör någon som ropar på mej från framsidan av huset, springer dit och ingen där. 3 ggr likadant. Vi har packat ihop det som fanns i timmerstugan och stängt så där är klart. Men varje gång vi går förbi står dörren på vid gavel.Det är väldigt irriterande när man har så mycket att göra.Kan någon se något på bilden av stugan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag fick bara en känsla ut av en kvinna som har levt där en gång i tiden tycker om att vädra. Hon hade ett bra liv….
JA, jag vet inte kan vara helt ute och cyckla, men…det var den första känslan jag fick när jag tittade på bilden.

såg bara ett underbart vackert hus på bilden o kände enorm frid.. men att någon ropar kanske är att den personen inte vill du ska slänga något som kanske hållit denna kärt då den levde.. eller få dig uppmärksam över något där ine :D fråga vad personen som ropar vill :D
#1 Du är nog inte ute och cyklar för det finns en gammal kvinna här från förr i tiden som brukar hålla till härinne i köket med mej, hon klagade till Elisabeth att jag hade stökigt när jag höll på med dotterns kvitton hon är väldigt ordningssam så det kan vara hon som går emellan, hon måste ha det jobbigt nu med alla flyttkartonger.
#2 Det var en mansröst. Jag har frågat men har inte fått nåt svar. Kanske är det jag som är dålig på att lyssna. Vi jäktar ju som bara den för han hämtar konteinern i morgon bitti. Dem som bodde för mej hade lämnat väldigt mycket skrot.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hi,hi,hi…jag kan inte sådant här, men nog fick jag en känsla av småfolk bland blommor och buskar….dom lekte nästan titut där…full rulle verkar det vara…kanske någon av dom som skoja med dig…..