Helande krafter!?
Jag var och "spådde" mig hos Sirkku Björklund (Känd?Okänd?) för nån vecka sedan och hon sa att jag har helade krafter…
Vad menas med detta? (Inte vad helande krafter är altså, utan "vad för slags" krafter) och hur ska jag videreutveckla det här?
Ett förslag är att du läser Betty Shines bok helande krafter så får du svar på hennes väg då hon också via ett medium fick samma besked. Jag hittade boken på biblioteket där jag bor.
Men i stort sett betyder det att du har förmågan att hela. Hjälpa till vid div. besvär och i vissa fall sjukdommar. både på människor växter och djur.
Alma

hört talas om healing? Du kan som sagt hjälpa till att heala en människa,djur,osv… sända positiva energier till andra. Vet inte hur ine du är i detta men önskar dig lycka till och hoppas du utvecklar din förmåga/förmogor och börjar göra de bästa av de du har :D kram
Vill du prova så testa med att slappna av och fråga ( inom bord eller högt ut i luften.)om du kan få hjälp att heala någon anhörig eller vän med krämpor som du känner till att de har. säg sedan tack och vänta fortsätt vara avslappnad. Troligen kommer du känna värme eller kyla ur dina händer…
Jag vände då handflaterna upp mot himmlen, men gör det som känns bäst för dig.
jag har kännt som att det sticks i handflatorna en gång när jag provade på en häst!
men när jag provade nu på en annan häst kännde jag inget alls!
puff
Öva öva öva och glöm inte att du själv ska vara avslappnad…
#6 jag har jätte svårt för att slappna av….