Söndag 11/5
Önskar er alla en trevlig dag med massa sol och värme.
Här ser det ut att bli en grå dag men vi får se hur det utvecklar sig:)
Må andarna stå er bi!

Här skiner solen för fullt, frukost på altanen är så mysigt.
Ha en underbar dag!
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Kaffe på altanen och en tillfrisknande vovves huvud i knät! Det är livet!!

#2 Ja,läste precis om din vovve, vad skönt att han är bättre.
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon!
#2 Vilken tur att din hund är på bättringsvägen.
Jag hoppas det inte blir för varmt idag för jag håller på att ta bort järnskrot och gammla vitvaror, konteinern ska iväg i morgon bitti, så jag är väl kärringen mot strömmen. Önskar er andra en varm och solig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, här skiner solen och det ser ut att bli ännu en strålande dag, önskar er en god fortsättning på pingsten 

God morgon gott folk
Å för er som vill veta så sov jag som en stock i natt, inte ett enda besök, å utvilad är jag.
SEV 

Godmorgon!

Godmorgon här skiner med solen
Godmorgon från Mig och ett soligt Västergötland!

God morgon alla!Väcktes av telefonen från djursjukhuset,Judas får komma hem i dag!#2 Va härligt din hund är på bättringsvägen!Ha en härlig dag alla!

God morgon! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon.
Solen skiner men det är lite molnigt och blåser en hel del.
Maken har gett sig ut i skogen och jag ska jobba ett tag på fm
Försöker snickra ihop en hemsida och webbutik.
Igår träffade min man och hans bror på en björn i skogen, den kollade ett tag och vände och gick sedan. Otäckt tyckte jag men han hoppas att den är där igen så han fick se den riktigt nära.
Igår var den kanske 25 meter ifrån dem. Han fotade spåren efter den och de var enorma. Dottern såg en i Klövsjö för en månad sedan också på håll men efter en väg de hade till stugan.
Det verkar bli mer och mer björnar.

Hej på er alla. Här skiner solen Man blir så glad då tycker jag. Ha en bra dag.
God förmiddag har sovit länge idag. Solen försöker skina igenom men det verkar inte bli så bra väder det har börjat att blåsa men det gör inget för jag måste vara inne och göra en massa saker som blivit efter eftersom jag har haft mycket ont i kroppen sista månaderna.Skall försöka att stryka för nu har jag bara skrynkliga kläder och det känns inte bra.Ha en bra dag alla Kram

här strålar solen o 19g men svala vindar blåser.. perfekt tvättar väder.. å städar ;) så trevlig dag på er :D krama
God eftermiddag…får jag väll säga. Har en son som ligger i 38,5 temp, så det blir att vara hemma med ett sjukt barn i morgon igen…..
Här ser det ut att vara fint väder i allfall…