"Efterhängsen" Ande
Kan man få en Andekontakt som sen "hänger" med en under dagen? Eller när man "öppnat" upp sig och börjar kunna få kontakt, kan det då bli så att Andar "vågar" komma fram på ställen där jag befinner mig, där det inte funnits ngn aktivitet innan?
Kram Katarina

ja,är man öppen så drar man till sig andar,dom ser att du är öppen så visst.. dom vill göra dig uppmärksam på dom är hos dig :D fortsätter de så kanske du inte helt stängt av dig.. kram

Om du har någon som hänger med dig under dagen som du beskriver så är det kanske något som han/hon vill framföra och väntar på att du ska lyssna. När du är öppen så är det inte konstigt om du upplever aktivitet som du inte har märkt av tidigare vilket beror på att du är mottaglig nu att se och känna av det, det har säkert funnits nära och kära där innan men då var du inte lika mottaglig att känna, se och/eller höra och då upplever man inget heller alla gånger.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag är ju helt ny på detta och läser mig till "hur" jag ska göra. Har sökt kontakt när jag mediterat, men i går kväll satte jag mig i Tv-rummet hade helt mörkt o tände ett ljus. Jag bad om beskydd och om att få kontakt med endast höga o ljusa energier. Jag fick kontakt och hade ett trevligt samtal, med bla. min mamma. Men min mamma räckte liksom inte som "bevis" för mig, att jag verkligen hade fått kontakt, så jag bjöd in alla som ville komma. Jag tackade efteråt, men det där med att stänga, det glömde jag. Jag jobbar extra på ett gammalt pensionat och jobbade i dag. När jag och två andra tjejer satt o fikade, hördes det tydligt hur ngn drog med handen över alla rumsnycklarna. Den ena tjejen gick för att kolla, men där va ingen, jag hade då inte en tanke på mina Andekontakter. Sen när vi tog eftermiddagsfika, var vi två stycken kvar, den ena tjejen hade gått hem. Då hörde vi samma sak igen, mkt klart och tydligt. Det är ngn som drar med handen över nycklarna sa min arbetskamrat. Det har jag aldrig hört innan och jag har jobbat här länge. Då slog det mig, aha, jag har fått med mig sällskap i dag. Jag berättade för min jobbarkamrat, vad jag gjort, jag vet att hon inte blir rädd. Men jag sa då högt, att nu stänger jag och lovade henne att jag skulle ta Anden med mig när jag gick hem, för hon skulle jobba längre än jag och vara kvar där ensam.
Kram Katarina

#3 Hahahaha då förstår jag varför du hade honom med dig när du bjöd med honom hem :)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#3 Haha, han blev nog jätteglad över att få lite miljöombyte :)

#4 Ja , var skulle jag göra av honom *L*.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.