Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: böckerfilmtips
Läst 673 ggr
squaw
0

el camino!

ett boktips  är verkligen läs värt. boken heter el camino av sherley mac Laine, om ni läst den eller känner er inspererad att gå den så hör gärna av er till mig.  lite vad den innehåller:det säjs att "el camino"-vägen- ligger rakt under vintergatan och reflekterar energin från stjärnsystemet ovanför.                                                                                                   

Katarinaj
0

Tack, för tipset, låter intressant.

Kram Katarina

squaw
0

när du läst den vore kul att höra om du blir lika inspirerad som jag att gå den.Glad

Katarinaj
0

Ja, jag tjoar när jag läst den. Ska se om dom har den på "bibblan" här i "hålan" där jag bor, annars tar dom hem den, dom är alltid så hjälpsamma.

kybele
0

får se om jag kan låna boken av någon den verkar intressant ju Oskyldig

squaw
0

Oskyldig skall levereras med nästa bokbuss.kram

kybele
0

tack.. finns de sånna nuförtiden trodde de bara fanns små bokmalar jag Skrattande

Vibeka
0

En underbar och intressant bok har läst den kan rekommendera den varmt!!! Glad

rosmarin90
0

Jag läste den för några år sen och blev jätteinspirerad. Köpte Agneta Sjödins bok En kvinnas resa..i helgen när jag var på resande fot. Den handlar om en kvinas pilgrimsresa på El Camino och såklart hennes funderingar kring livet och kärleken.

Det här är något jag skulle vilja göra, gå den här leden. Men då måste jag träna upp mig innan, helt klart

Trisha
0

Köpte den på Sydneys flygplats för många år sedan, när flyget var försenat. Efter mer än två veckors Body Harrmony alldeles vid regnskogens kant, var det en sån upplevelse att läsa El Camino. Har sedan dess bara vetat att jag ska gå den. Ännu har det inte varit dags, men efter senaste årets härdsmälta i tester, så känns det att det närmar sig…..  Har en superbra plan på att min älskade svåger Lars kör bussen ner, tar packningen sen från by till by, så man inte behöver plåga sig alltför mycket med tung packning. Och förstås att dom som verkligen inte kan bära en massa faktiskt kan hänga på! Det ska bli en upplevelse!!

Det finns en bok till av Paulo Coehlo om denna led - helt fantastisk den med! Tror den heter Pilgrimsvandringen.

MMm, det här blir spännande när det blir av!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

rosmarin90
0

#9# Tack för tipset om Paulo Coehlos bok, den måste jag köpa. Gillar hans andra böcker…..

Lycka till med vandringen Trisha-