Eleri_Twinkle
Jag ska öppna en butik och kurslokal och inför en stor skylt som ska sättas upp på två platser här i Backe så var det väldigt bråttom med att fixa färdigt en del saker. Jag behövde en logga som skulle passa till namnet och i måndags kväll fick jag veta att beställningen till skyltarna måste in senast idag för nästa vecka ska dom upp.
Jag kände att Eleri är en person som jag kan lita på och jag vet att hon är duktig på att måla så jag frågade henne om hon ville göra en logga åt mig och att det var bråttom. Hon började genast att skissa upp det jag beskrev och igår var allt klart. Hon har verkligen lagt ner tid och energi på att få den färdig.
Jag är dig evigt tacksam och det här betyder enormt mycket för mig Eleri_Twinkle, du är en ängel på jorden :)
Massor av varma kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Och skylten är fin dessutom :-) Vad kul Elisabeth!
Håller med, skylten är underbar, och önskar dig lycka till Elisabeth….
Goa Elisabeth!!!
Det var en ren ära att få hjälpa dig och jag är sååå glad att du blev nöjd. sannerligen har jag haft ett par intensivt målande dagar, men som jag skrev till dig så har jag haft så himla roligt!!!*KRAMA MASSOR*
Jätte fin skylt..

Fin skylt. Du är ju så duktig.
Så fin!
Vad roligt! Det var verkligen rätt person att fråga!
Lycka till med butik och kurslokal!

en fin skylt och lycka till, synd att den kommer att ligga så långt från mig.ler skrattar får ta en tripp på semestern.än en gång lycka till och hoppas allt går till förväntan.

fin skylt och lycka till med affärerna :D

Vilken fin skylt,och lycka till Elisabeth
Tack alla godingar:-D
Vad roligt Elisabeth och vilken fin skylt Eleri_Twinkle
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
skylten är jättefin
Lycka till Elisabeth, och vilken vacker skylt sen, den drar verkligen till sig blickfånget…Elieri_Twinkle du har återigen visat vilka resurser du har inom dig…
Lycka till Elisabeth! Jättefin!

det finns så mycket känsla i det du målar eleri twinkle..det är en fantastisk gåva du har,det är nämligen skillnad på att måla o att måla!jag kan känna energin som flödar innom dig när du skapar.ha det bäst.kram sandra
Vilken fin skylt, vacker och känns så behaglig, inger harmoni, du är så duktig Eleri! Du får säkert många besökare Elisabeth och lycka till, kraaam

Tack för alla lyckönskningar!!! :)
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack vad ni är goa!!!*Krama om er allihop* Jag hoppas oxå skylten fångar upp människor och för dem till Elisabeths magiska butik. Ska bli såå spännande att höra hur det gå för dig:-D
GRUPPKRAM

Jättefint! WOW!!!

Urtjusig och grattis Elisabeth!
Grattis Elisabeth! Jättespännande det här med ditt nya projekt. Och Eleri! Jättefiiin skylt, verkligen.
Kram till Er båda.
Kramar till er
Lycka till vännen!! 
Och Eleri ja du vet
*Ler varmt*
#23 Ja*fniss*

Grattis båda två o lycka till Elisabeth!
Skylten kommer att ge dej tur Elisabeth för den drar verkligen blickarna till sej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bra känsla där Elisabeth, Eleri har gjort ett toppen jobb. 
Lycka till med nya butiken och urs lokalen---
lycka till med butiken Elisabeth. Och så fin skylt Eleri har gjort.
Grattis och lycka till
Varmt lycka till med din nya butik Elisabeth och vill också säga att skylten var speciell och mycket fin!
Kram Erika
Jättevacker skylt med mycket energier, Eleri, du fångar det viktigaste som vanligt *Ler*