OT ELERI_TWINKLE
Sänder dig här en ängel som är sänd att vaka över dig,, En ängel som jag vill sända till dig för den underbara människa du är,, samt den underbara vänskapen som finns mellan oss,, Du är en sann vän.. En vän jag kommer vårda ömt! Du är så klok o vis och har så mycket att tilldela oss alla,, i text. i målning i ord,, och de jag vet nu efter att fått träffa dig,, VÄNSKAPEN!!!
kram
Goaste, goaste Skruttan min!!! Jag känner precis som du!!! Jag är så lycklig över att vi trillade över varandra här på ÖN och jag ser så fram emot vår vänskap och alla de goa stunder som väntar!!!!
KRAMAR O PUSSAR I MASSOR!!!!!!!!!!

Det är underbart när man får se vilka relationer och vänskapsband som sker genom sajten :)
Kramar till er båda!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2 Ja, ÖN är fantastisk på många sätt men verkligen gällande att knyta vänskapsband!:-D @--}----
#2 Ja verkligen.. Håller med dig o tackar för kramen till oss båda,, Kan bara säga att denna underbara själ som Eleri är sån tillgång till oss här på ÖN.. men när man fått träffa henne i egen hög person,, kan man bara gå i ett lyckligt vänskapligt lyckorus,, Hon är verkligen en UNIK själ …..
#4 *Varm och rörd*
på dig vännen!!!

Ja det är det verkligen, undrar när det blir min tur?
Hmm, långt mörkt hår och… Hmm, ja hon kanske finns på nån sajt. ha ha ha
SEV 

#4 Skruttan, ta med dig Eleri till forumträffen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kan bara instämma med min käraste Skruttan. Eleri ÄR en underbar fin själ som har knep till min käraste.
Säger bara Dooleys-blandning!
Och som sagt var Eleri blir bara bättre Irl oxå… En mkt fin pålitlig vän som värmer och stöttar!
Stor varm kram!
Jocke
Tack vännen*rörd och varm för två trådar av ren, god, ljus energi*
Dooleys ja ihihihihih Det är "mumma det" som min make brukar säga*fniss*
STOR KRAM till dig Jocke!!!!
Goa Goa Eleri, jag kan bara hålle med de andra
!
Massor med kramar till dig Hellas