HEALING??
kan man själv heala sig utan man tänker på de? låter kanske dumt men.. när ja duschar ibland ser de ut som vita strålar kommer från händerna o tvättar själen då jag tvålar in mig… kan absolut inget om detta… och är jätte nyfiken på vad de är :D
Vatte är ju renande och helande - så vist
kan de vara som du säger! och tror du själv att det är så så blir det så
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

jo iof är de de… men funderar mer på de vita ur händerna… plus ibland blir jag kokhet om händerna…. o jag brukar ha kalla händer annars.. detta har börjat de senaste 2 veckorna.. så är nyfis på vad just de kan vara för något om de har med healing o göra eller vad de är :D
#2 om du har öppnat upp för healingen kan de vara det(har du övat att ge healing?)
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

jag har gjort något på 3 personer *S* alltså jag la händerna över deras huvud och fick upp en svart tråd som jag drog i… o efter ett tag kom vitt ljus ner ifrån min hand.. vet inte hur ja ska beskriva de men.. o jag gör olika varje gång.. vad jag förstått så ska man göra på samma sätt hela tiden. Och de gör jag inte,men de har tydligen hjälpt lite de jag gjort iaf.. *S* men kan inte kalla de healing på nåe vis eller? *ler*