En underlig händelse i mitt hem...
Jag har alltid vetat om att jag inte är ensam i min lägenhet. Min pojkvän tror nu benhårt på att vi inte är ensamma… Saker som vi lagt på ett ställe försvinner för att några dagar senare ligga rakt framför näsan, som på hallbordet fullt synligt… Så nu säger vi, jaja det dyker upp snart och det gör det, varje gång. Är det någon viktigt brukar vi be om att det lämnas tillbaka snarast o även det fungerar…
Så var det en kväll när jag satt och såg på teve, min korgstol började luta mer och mer framåt tills den helt låg ner på golvet. Dynan var nedtryckt som att någon satt i den… Jag kände mig oerhört förvånad o såg förmodligen ut som en fågelholk!
När jag skulle visa för min pojkvän hur den dal-fallit föll naturligtvis dyna och kudde ur stolen…
Men det är mysigt för det är alltid en lekstämning i och med dessa händelser så de skrämmer mig inte alls!!
Kram på er,
Annika
Många Goa Kramar
Annisangel

häftigt :D kan inte direkt svara på vem de är just nu men ser en kvinna som är lite smått rund i ansiktet,håret är mörkt men när hon dog var hon näst intill vit i håret… vet inte om de är en släkting till någon av er.. men ser så ut.. något med mor…
Alvarligt talat får jag en sån här trivselkänsla. Tror du att det skulle bli tomt utan? Någon är ialla fall leksam. Gömmer saker och så. Det tycker andar är kul:D
Sen vad gäller saker som försvinner och kommer tillbaka. Lite lustigt faktist. Så vitt jag vet har ingen sett ett föremål matrialisera sig. Dem måste se till att ingen ser;)
Alldeles riktigt att det är något med mor, kybele!!! Spot on
Det är min farmor, har till och med sett henne lite diffust… det känns skönt att hon finns ännu runt mig! men då när stolen föll, visade hon sig inte alls, hehe! Skönt att det var hon
Det skulle bli väldigt tomt om dessa fenomen slutade…
Kramis
Många Goa Kramar
Annisangel

kul att jag har rätt ibland
hon kanske inte hade energi nog runt sig för att kunna visa sig men tror du hade på känn inom dig att de var hon,mycket handlar om inombords… hon hade även ett husdjur,ser ut som en katt eller en väldigt liten hund *S*
ja just det stämmer… en katt som jag inte kommer ihåg namnet på just nu…
tack vännen =)
Många Goa Kramar
Annisangel

:) ok….. katten är iaf med henne då hon besöker….. om du undrar varför de dunsar till ibland kan de vara katten som hoppar ner från stolen eller bordet ;)
jaha är det det!?!?! Hihi jag undrade just… Jag brukar vakna ibland på nätterna av att det dunsar till, men eftersom det känns så tryggt och skönt somnar jag igen…
Tänk, den tanken har inte slagit mig förrän du nämnde det!
Många Goa Kramar
Annisangel

:D men nu vet du ;)
japp ;D tack så mycket
Många Goa Kramar
Annisangel

de var så lite :D ha en solig dag :D