Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 515 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 8/5

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kybele
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

behöver inte säga så mycket mer :D vackert väder o underbar promenad :D

Elisabeth-J
0

Här har det varit fint väder idag så ckeln har blivit flitigt använd :)

Jag är så glad över en av kontakterna på gårdagens seans, buskapen har gjort att personen valt rätt väg i livet, det var till stor hjälp och det är just sånt som gör att jag älskar mitt arbete :) Jag är glad och tacksam för alla kontakter och budskap men vissa blir så enormt speciella som det blev igår :) Det finns att läsa i min gästbok på hemsidan.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morsan1
0

Jag är lycklig över mitt nya jobb där jag får lära mig massor av nya saker och är omgiven av trevliga människor!

squaw
0

glädje det finns att hämta ur saker som inte är större än en flugas öga.när jag låg i min solstol så blev jag inspirerad av vad naturen och moder jord skänker oss.och höra min moder det gav mig glädje.

NancyAlke
0

Jag fick energimassage i går… och den gjorde effekt, så i dag är min kropp mycket "snällare". Tack Ewa för knuffen! Flört

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En härligt vacker sommardag. Blommor så vackra att titta på. Och besök av mina kära ungdomar.

Så här vackert blommande träd är det på kyrkogården där mina kära föräldrar vilar.