tips sökes
Är ny på denna sida - spännande!
Är rätt färsk separerad och har även hunnit träffa en ny spännande man, men känner stor tveksamhet inför framtida val. Har tre underbara söner med min tidigare sambo, som trots allt som hänt, är en fantastisk och fullt närvarande pappa. Jag vill därför hitta en lösning som inte skadar våra barn, dvs bo kvar el gemensamt flytta till ny ort.
Undrar nu om någon kan tipsa om ett bra medium, som kanske kan vägleda mig något lite grann…
Kama

Välkommen hit! Du kan kika på mediumlistan
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Välkommen!

Tack för mediumlistan! Efter att ha läst Benny Rosenqvist bok "Shoppa inte kärlek när du längtar" har jag verkligen försökt att få tag på honom, men det verkar hopplöst. Jag har inte ngn uppringningsfunktion i min tfn, el så är jag dum;-)
Är det ngn som känner till Anna-Lena Vikström?
http://www.anna-lena.se/
Fick en känsla av att hon är en klok och sansad kvinna, men inte heller hon verkar lätt att få tag på.
kama

#3 Har du ringt honom på telefontiden? Jag vet ju hur det är, jag har telefontid varje vardag mellan 9-10 och det ringer hela tiden så det kan ta tid ibland att komma fram. Benny har ju tid endast på måndagar så det måste ju vara ännu svårare att komma fram, men ge inte upp, nån gång så lyckas du säkert :)
Elisabeth

Jepp, jag har försökt under denna tfn-tid och då antar jag att man bör ha uppringningsfunktion om man ska ha ngn chans.
Jag ska gå in o kolla din hemsida.

#5 Om du kollar i telefonkatalogen så står det där hur du programmerar in uppringningsfunktionen.
Elisabeth

Ok, jag ser att du inte jobbar via telefon, vilket f.n är enda alternativet för mig då jag bor i Tornedalen, Norrbotten. Lite häftiga avstånd mao. Det finns ju massor med länkar där man kan beställa "spådom" på webben, men jag tvekar…

#tack för tipset

#7 Jag jobbar över telefon men inte med privatsittningar, jag gör medial vägledning över telefon. Men det finns fler härinne som gör det också, så fler kanske svarar här och sen kan du följa din egen känsla för vem som känns bäst för dig att ta kontakt med :)
Elisabeth

#9 Typsikt mig att läsa slarvigt, alltid för bråttom.
Det lilla jag hann notera om dig och ditt liv gjorde mig direkt lugn. Vi är lika gamla, har tre söner (mina är yngre) och du verkar måna om barn. Det känns tryggt!
Kan man beställa tid för den typen av frågor jag har, hos dig?
Hur går jag i så fall till väga?
#7 Regina Mäki på mediumlistan bor i Pajala om du söker någon i Tornedalen. Annars är Erika_A här på forumet superduktig och har telefonsittning.

#11 Tack för tipset!

#10 Du kan maila eller ringa på telefontiden.
Elisabeth