Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: seansupplevelserfrågor
Läst 939 ggr
Jane-Lyzell
0

Härlig Kväll med Anders Åkesson

Hej Alla

Vilken Härlig kväll vi hade - går här på Nya Ramsbergsgården - fullt hus - stämningen i ToppSkrattande Härliga seansdeltagare och ett Härlig medium! Ett fantasktiskt väder, Kunde inte bli bättre!

Tack Alla som kom och vad härligt att träffa både Vintersaga, Eija och Thinka - vilka goa personer!(forum medlemmar) Kram på er- och tack Eija för du tog med tavlan som Marie Bendix hade målat - jätte intresant!(ska visa henne när hon kommer den 15 maj)

Jätte tack till Anders och Lisbeth(för sången) och alla härliga männskor som komSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mariaef
0

Å jag blir avis som vanligt. Måste nog flytta söderut där det händer grejer hela tiden. Fast jag har faktiskt funderingar på att åka ned till Ramsbergsgården till hösten och ta nån helgkurs eller så. Såg att det finns en hel del spännande på gång.

tommytoe
0

#0 Roligt att läsa! Glad

Jane-Lyzell
0

#1 Du är så välkommen!Skrattande

#2 Härligt att du vill läsaSkrattande

Kram på er!

Vänligen Jane

Eija
0

Verkligen härligt var det på Ramsbergsgården, och håller med dig Jane det var så kul o träffa både dig, Thinka o Vattuqvinna härifrån ÖN…och du var precis så go som jag hade tänkt mig, och jag är sååååå nöjd med Anders, för han var vekligen en härlig kille…han hade absolut min humor och så lättsam….det enda tråkiga var att vi var tvungna att bryta upp innan frågestunden var över för vi hade ju en bit o åka, och sen hämta våra voffsingar oxå, vi kom inte hem förän strax innan halv ett på natta…

Sen som pricken över i:et var ju att jag fick besök av min bror….kvällen kunde absolut inte ha blivit bättre….detta lever jag länge på…och nu vet jag ju vem det är som har varit här och vridit i mina vattenkranar och faktiskt matat in väckning i telefonen i två dagar, dom jag skulle upp ändå, fast jag har ju en väckarklocka vid sängbordet,….kunde inte begripa hur det kunde ha gått till…men nu vet jag…

Massor av kramizzar

Eija

Ina123
0

Åhhh jag hade också velat vara med, kunde ju tyvärr inte igår då men de kanske kommer igen fler gånger.

#1 Ska du Maria, då får du titta in hos mig på fika när du ändå är i närheten :)

mariaef
0

#3 Tack, Jane!Kyss

#5 Åh, gör du!? Ja, det skulle vara jätteroligt! Tack, vännen!Kyss

Elisabeth-J
0

#1 Maria, du och jag som bor så långt ifrån får se till att vi åker ner dit ibland :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

#4 Blir så glad för din skull Eija. Kram.

mariaef
0

#7 Ja, vi kan ju kanske t.o.m samåka nån gång eller hoppa på samma tåg. Det är skönt att inte va ensam (sa fegisen:)Skrattande

Elisabeth-J
0

Då blev kvällen så energifylld som jag kände då, vad härligt! Skrattande

#4 Vad skönt att du fick veta vad det berodde på och jag är glad att din bror kom fram igår :)

Kramar!

Elisabeth 

Ina123
0

#10 Då får ni titta in båda 2 hos mig, har ni åkt så långt så kanske ni får fika på en massa ställen innan ni är framme, vi är ju många som bor här "neråt" :)

Thinka
0

Psst Maiaef jag bor en timme ifrån hihi så ni kan stanna till hos mig i urskogen också!

ja det var jätte kul att få ses i verkliga livet men jag missade tydligen vattuqvinnan.

mariaef
0

#12 Men toppen, Thinka! Vore jättekul att se sina mediala vänner på riktigt. Vi har nog mycket att prata om.Kyss

Elisabeth-J
0

#11 Tack Ina! Jag kommer att kika in till dig när jag är där i krokarna :) och sen kommer vi förbi dig med Thinka :)

Kramar!

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

vattuqvinnanGenerad glömde sätta in dej med - förlåt!

Eija - ja det var fantastiskt att din bror, fick komma framSkrattande

Vi får tacka alla som var där som gjorde detta möjligt med deras energi!

Vist var det kraft i Demonstrationen ElisabethCool

(Eller så kommer ni alla hit och fikarFlört)

Kram Jane

[Vintersaga]
0

Jag vill också säga att det var en givande kväll. Vi var fem från vår cirkel som var där och tittade (Thinka bland annat) och jag tycker sånt här är en del av utbildningen, att se hur andra medium arbetar. Vi kan lära oss så mycket av dem, eftersom medierna på scenen är lite annorlunda än när de är lärare.

Har ju varit på Ramsbergsgården i andra sammanhang - nu är cirkeln nästan fullbordad när jag varit där på seans också :-)

Eija hade jag gärna velat säga hej till, men såg dig inte när det var paus - roligt att ni hade en givande kväll och att du fick kontakt med din bror :-)

Så jag tackar både Jane och Anders och Lisbeth och mina vänner från cirkeln för en minnesvärd kväll i goda vänners lag!

\Rickard

vattuqvinna
0

tack för igår Jane..en mycket trevlig kväll och kul att se både dig och eija.Hoppas du läser min broschyr och fattar tycker..Anders var härlig igårr och kom igång efter rasten och ville aldrig sluta prata *ler*

kram monica

[Hellas]
0

Jag kan Oxå fixa fika till er  *Ler* eller så svänger jag över till Ina jag med.
Vi som tydligen bor i värsta Metropolen.

Britt-Marie
0

Sååå synd att jag inte var där. Men grattis Eija, nu vet du vem som vridit på dina kranar och sånt.

Hoppas det blir fler gånger så man kan åka dit. Har ju inte så långt här ifrån.

Ha det gott alla !

Bybo
0

Jag vill också bjuda på fikaaaa *S*….Men jag verkar bo längst bort av alla ibland…:-/

Marina2
0

Så härligt! Jag är glad för er alla som hade det så underbart!

Eija
0

Tack Tommytoe, jag blev verkligen glad, och jag tackar dig oxå Elisabeth och Brittmarie med för att ni gläds med mig…Men tänk va tråkigt att vi inte fick ett snack Vintersaga, jag satt faktiskt och kollade på dig, tyckte att det var du men var inte säker, så där fegade jag ur, skulle ha helt sonika gått fram och frågat rakt ut…men sån är jag, kände mig dum om jag tog fel…

Det var jag som hade den vita jackan med mörkbrunt långt hår, och min lilla sittkudde under armen, Du satt väl där ute i pausen vid ett av de högra borden från trappan sett, jag stod precis vid trappan tillsammans med min gubbe och två kompisar. Ja det var ju synd, hade varit kul att få tacka personligen för hjälpen. Men det går väl fler tåg som man brukar säga…

Och du Jane, undras om inte min skyddsängel tyckte oxå att det var kul att få hänga med på ett annorlunda sätt…Skrattande

Bybo
0

#22 Vad tyckte din gubbe om kvällen?

Thinka
0

Ja du Elisabeth åker du på riksväg 250 då får du absolut inte åka förbi mig!!!!

Eija
0

Gubben min tyckte det var kanon, visserligen fick han inget, men han var så glad för min skull, och det var faktiskt han som sa att det var nog bror min som har grejat här hos mig. Och han fick blodad tand, vill gäran gå på fler seanser, han börja t o m fråga om det fanns privata sittningar….så där gick det hem till fullo, och det gör mig glad med…det är så härligt att vi delar även detta och inte bara motorcyklar…

Bybo
0

#25 Ja men, vad roligt! Grattis ;-)

[Vintersaga]
0

#22 - Ja Eija, du skulle ha gått fram! Jag såg dig inte där vid trappan - var för upptagen antagligen med att prata med Anders och Lisbeth om några gemensamma saker. Hade varit jätteroligt att prata med dig och din gubbe också - härligt att ni fick en trevlig kväll :-)

Jag kände igen dig i salen när vi satt på seansen och jag tänkte att jag skulle hälsa på er när vi hade paus… ja, det får bli en annan gång!

Kramen, Ricke

Ina123
0

# 15 Tack Jane :)

#18 Du är så välkommen så :)

Eija
0

#27, så du kände igen mig iallafall, ok!…förstår dig fullkomligt att man bara får skygglappar när man är inne i en intressant disskusion, sådan är jag framför TV:n om det är något intressant…hör inget, ser inget…bara det som upptar mina sinnen just då på tv….

Hi, hi, hi,…nu hände det igen…något intressant….jag brukar alltid ta medicin till frukost och kväll, har mina tabletter i en dosett. Innan vi skulle sätta oss till bords, så var gubben min ut till bilen en sväng och skulle hämta något, då  kommer han in med en tablett och fråga om ja kände igen den för den låg på framsätet.

Tabletten var en blodförtunnande, och det var bl a en sådan som jag tar till frukosten. Jag kunde inte förstå hur den hade hamnat där i bilen, för jag har alltid min dosett inomhus, och svårt att få till det att en tablett skulle ha kunna kränga sig ur, även om jag hade haft dosetten med ut i bilen…vilket jag inte hade någon anledning att ha.

La tabletten åt sidan och vi åt våran frukost, dags att ta medicinen….opps!!…visst ja, jag hade ju glömt att åka till apoteket dagen före och ta ut mer blodförtunnande medicin, för den hade ju tagit slut……blink, blink….jag hade ju en tablett, som hade legat i bilen….si där ja, det fanns någon som visste att jag hade slut och fixade en åt mig, (Skulle tro att det var brorsan), så under dagen var de jag som åkte till Apoteket….

Nu kommer han tydligen fram jättelätt, och jag är inte nå rädd heller, som jag kan bli.

Kanon, jag är så glad, det spritter fortfarande i mig efter denna härlig kväll på Ramsbergsgården….

Jane-Lyzell
0

#16 och #17 Tack själva ni goa!

Och tack alla andra goa som skrivit i dennna tråd och ni som var med på Ramsbergsgården - det är så härligt - när man träffas så många likasinnade tillsammansSkrattande

Det blir som lite magiskt i luften:-)

Och alla andevänner på Ramsbergsgården - vaknar till liv de mä!

Vad härligt Eija att gubben fick blodad tandGlad

Jätte kramar till alla

Vänligen Jane

Eija
0

Javisst är det kul Jane, jag blev så glad att han uppskattade det hela trots att inte han fick något, men han var så nöjd ändå….när Anders nämnde att det var tur att det inte stod Gunnar på biljetten för då hade han blivit besviken för att han hade just före sagt att den tillhörde en kvinna, då skvatt gubben min till för han heter faktiskt Gunnar…hi,hi,hi…

[Vintersaga]
0

#31 - Det hade ju varit kul om det hade varit hans nummerlapp… Flört

Eija
0

Ja, verkligen….men nu har han ju blodad tand, så det kommer att bli fler seanser, och någon gång skall det väl matcha in…Skrattande

Jane-Lyzell
0

#31 ha ha - ja man vet aldrig hur andevännerna arbetar(en liten test för kommande medelanden till din gubbe kanskeFlört)

Sen var det lite annat andespratt med dessa biljetter - ingen hade ju ritat smilegubben på sista biljetten - vem var det- en liten bus ande!Skrattande kanske. Sådana små hyss som kan hända på Ramsbergsgården!

Vänligen Jane

vattuqvinna
0

lite roligt detta…när vi fick biljetterna sa jag till min vännina jag har nr 62 bingo då är jag född,,ska det va dragning på dessa sen eller?

sen när vi skulle vika ihop dom tänkte jag för mig själv att jag skulle knöla ihop min men tänkte*- ähh anders sa vika bäst att lyda hehe!  och jag valde mellan att rita en smilegubbe och ett hjärta ..häftig va man kan känna in