Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 1322 ggr
necilia
0

tarotläggning?

Hej!

Funderar lite på en sak! För ett tag sen så fick jag o min sambo reda på att vi kanske inte kan få barn pga alla dem operationer jag gjort. Vi fick vi veta att det kan gå, men det kommer inte bli lätt, såklart var det inget jag/vi ville höra då jag (och han, men mer jag) drömt om barn sen så långt tillbaka jag kan minnas.

MEN.. Vi kanske har förlorat slaget, men inte kriget!! Tror nog att våra ansträngningar till slut ska ge med sig, så för att få lite klarhet i saker och ting så la jag lite tarot… Eftersom jag inte är en mästare i just detta ämne än så funderar jag på om jag skulle kunna få lite hjälp med att tolka dem kort som kom upp?

Frågan jag ställde var såklart om jag kunde bli gravid, och slängde även in innan detta årets slut och så här löd svaret… (la tre kort förresten det förflutna ,nutiden och framtiden.) (Jag bryr mig inte om om ni skriver olika och ej heller om det inte skulle råka stämma, vill mest få lite tydligare syn på vad just dem korten betyder, så ingen press på nån nu alltså!! Är bara nyfiken!!) Jag lär mig mer av att lyssna på andra som håller på med tarot än bara läsa böcker!

kort 1 (det förflutna) blev nio i bägare vilket jag tror har att göra med mitt förhållande till min sambo kanske m.m?

Kort 2 (nutid) blev kung i brickor kanske betyder att ekonomin kommer ordna sig, men jag är inte säker… … …??

och slutligen blev kort tre (framtiden) blev kejsarinnan!! Vad jag förstår är detta ett bra kort för bebisplaner, men är inte säker på hur det hänger ihop med dem andra korten…?

Nån som kan ge en lite mer utförlig förklaring på denna läggning kanske?

Tack på förhand!

Jag kanske har helt fel, men som sagt är jag nybörjare o söker man på nätet så skriver folk jätte olika så jag försöker tolka på mitt eget sätt med min inte allt så lätta bok i tarot…

Kram från migGlad!

Jane-Lyzell
0

När du tolkar kort måste du hela tiden ha din fråga framför dig i huvudet - din fråga var om du får barn inom ett år!

kort ett - kan ju i rimlighetens namn inte ha med din sambo att göra - utan att det varit svårt för dig att få barn i dåtiden!

Kort 2 Kung i brickor kan ju i rimlighetens ´namn inte ha med din ekonomi att göra - utan att du håller på att bemästrar situationen -du bestämmer om barn eller inte! Du avgör!

kort 3 tycker jag du tolkar rätt - när du har bemästrat(kungen) tanken(om det ska bli barn ,så blir det om inte så är det rätt) och släpper det till universum - i vetskap om hur det än blir så är det rätt för dig!

Sen är ju Kjejsarinnan ett moderskort - så misströsta inte - släpp till universum - är det meningen så blir det barn - ha tillit!Flört

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

necilia
0

ok, ja då hade jag ju inte helt fel, men inte alls rätt heller. Dem andra läste jag mest innantill så tyckte inte det stämde alls, men börjar märka att dem kort jag tolkar självmant (som kejsarinnan) och inte läser direkt ur boken ,stämmer oftast bäst! Sen tror jag inte den boken jag köpte var så bra ändå, innan hade jag en äldre men mer pålitlig bok så kanske skulle ha behållit den.. Har ju inte hållit på mer än kanske en månad så o lära sig alla korten är väl inte att tänka än! OCH jag får sluta tänka så sakligt antar jag! tack för hjälpen iaf! Efter det la jag ett till då fick jag svaret att jag ska avvakta tills hösten eller sisådär  6 månader.. Minns inte kortet just nu men =(! Nånting med stavar var det iaf!

Tack igen!

Kram