medium
kan någon känna av hemma hos mig och se vem jag känner mig iaktagen av?jag är ju medial själv men ibland behövs hjälp..när jag varit på stan idag på fm och kom hem var kökspersiennerna fördragna!! hmm! vem där *ler*
kram monica

din pappa får jag upp av någon konstig anledning för sunda förnuftet säger han lever.. men något med din far och göra

nej min far lever inte,,inte han som jag växt upp med ivarjefall min biologiske far hoppas jag lever.. ok intressant ,,kanske pappsen är här och vill något då?
han kontaktade mig för 3 år sedan när jag satt på toaletten'ler* någon sa tydligt och högt MONICa! flera ggr och jag trodde det var min dotter så jag fråga vad hon ville..hon bruka rju säga mamma. men hon hade inte sagt nått.
senare var hon inte på toan och då säger någon högt och tydligt hennes namn flera ggr och hon fråga mig vad jag ville >*Skratttar* tokgit det kan bli..

ja då är de han :D ni stog varandra ganska nära va jag kan förstå.. en pappa behöver inte vara biologisk för han visar sig som far ;) han var juh de gör dig ;) ja andevärlden är små rolig ibland.. dom dyker upp när man minst annar.. o måste fråga känner du ibland en doft du inte kan förklara var den kommer ifrån.. liknande syren?

#2 Du ska nog inte berätta så mycket innan du vet att det är din pappa hon ser, det är bättre om Kybele får beskriva personen mer så att du vet att det är han :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

*ler* läs ovan.. jag sa de var han men att han på logiskt vis lever.. hon har en styvpappa o en levande riktigt pappa.. borde vara styv pappan :D ser inte utan hör just nu ;) men håret var iaf mörkt

ok..har han mörk hår när han visar sig nu menar du?

skrivit pm.. ;)

hoppas du blev lite klokare av svaren o de hjälpte dig lite :D

jadå ..visseligen .vi får väl se om någon gör sig till känna..tackoch bock

niger fint o var så lite :D hoppas jag med och berätta gärna om de var samma :)