Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 881 ggr
Elisabeth-J
0

Slagruta

För många år sen så provade jag och en kompis slagruta, kollade energier och currykors :) Vi höll på med det ett tag, var ju spännade att prova men det var ingenting för mig, det var inte roligt tyckte jag :) Men jag vet att det finns många som använder sig av det och det skulle vara intessant om någon som använder sig av slagruta vill berätta mer om det här. Om någon vill att vi skriver det som en artikel så skicka ett pm.

//Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SusanneStromstedt
0

Jag testade slagruta för 2-3 år sen när en bekant,som är kunnig i detta, kom på besök. Enligt honom var mina krafter större än hans.Sambon var väldigt förvånad.Jag hittade både el och vattenledningar som var bortglömda.Sambons mamma är den som "hittat" den nuvarande brunn vi har vårt vatten i .När grannarna hörde om "min bravad" bad de om hjälp att hitta en gammal elledning. Jag åkte hem till dom för att prova, och minsann, jag fann den också…Kanske det är sambons döda mor som "hjälper" mig?

Katarinaj
0

Kan ingenting själv om det, men vet att Pappa anlitade en "slagruteman" när vi bodde på landet och skulle gräva ny brunn och det gick ju bra. Efter något år anlitade Pappa denne man igen, då han hade problem med att sova och en del värk på nätterna. Mannen hittade en kraftig vattenåder som passerade under mina föräldrars sovrum, så Pappa flyttade upp på övervåningen, till Mammas "förtret", då hon inte ville ligga där uppe. Efter att han flyttade upp, sov han som en stock. Jag skrattar åt det nu när jag tänker på det. Kanske var det för att han inte stördes av min Mors snarkningar, som gjorde att han sov så gott *L*.

Ingen fakta, men dock en liten rolig anekdot.

Kram Katarina

Jimmy-Ottossn
0

Har aldrig provat slagruta, men skulle nog vara intressant att prova.

Lazarus
0

Hej jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan söka och hur slagrutan ska markera det man söker….

kybele
0

har testat men känner jag inte behöver ha sånna för o märka energier.. *S* man märker av iaf om de är nåe runt än :D men skoj o testat på

Eleri-Twinkle
0

Jag fick prova på slagruta med en videklyka när jag gick i småskolan. Jag förstod inte vad det var men blev helt mållös när min klyka böjde sig i en kraftig båge ner mot marken och bokstavligen vred sig ur mina händer*s*

maiya
0

Har provat slagruta när jag var yngre.Tyckte att det var spännande när klyckan böjde sig ner mot marken.

vattuqvinna
0

har inte provat slagruta men däremot vinkelpinnar som visar mig exakt var det finns negativa energier i ett rum någonstans,väldigt effektivt.

kram monica

mariaef
0

#4 På Jordstrålningscentrum finns kanske informationen du söker. Den är i allafall den enda sida jag kan komma på just nu.

Maria

Jane-Lyzell
0

Runt 1983 gick jag en slagrute kurs i Vallentuna - väldigt intresant och saker som jag än i dag har nytta av ibland - även om jag inte arbetar med det jämt!

Tror det är bra som arbetande medium att ha med sig - för många gånger kan hemsökta hus vara currykors eller vattenådrerSkrattande och då är det bra att veta vad som är vad!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"