vem är mannen/djuret/saken
inatt efter jag loggat ner och skulle sova…så vet inte vad som skedde… jag sov för jag drömmde o de kommer jag ihåg vad. Vaknar för o ta i min man,men han känns så långt borta. Tittar upp och ser en man/figur/sak/djur.. bredvid hans sida.. han hade mänsklig form i kropp lite smalare dock.. o ansiktet såg mer större ut än förhållandet till kroppen.. stog lutat över min man där han sov.. jag skricker som fan min mans namn men ljuden kommer inte fram men tänker låt han vara låt han vara… sen försvann de.. väckte gubben o tala om va som hänt.. han gick o hämta koranen o la bredvid mig… hade svårt och somna om då jag kände något var där… men somnade i gubbens armar o osv helt ok efter små vakningar.. vad var de?? Vart inte rädd så men iaf skit rädd för min familj får ingen röra..de har hänt en annan gång fast i annat rum i denna lägenhet.. vaknar fast då var de en vit skepnar o de är gott som låg bredvid mig (en kvinna) ropade min mans namn då med men fick inte fram ett ljud.
…kan ju vara ett naturväsen….gör ingen skada…..bara lite nyfiken……
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

jo tydligt de att den var.. för nära stog han min man iaf.. o när han kolla på mig aa vet inte hur ja ska förklara.. blev inte rädd men rädd..

Det behöver ju inte vara något otäckt eller farligt. Rädslan är inte konstigt att du upplevde, för man blir ju rädd när man vaknar och ser något så oförberett.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

det kanske är någon som vill vissa dig något……..

men VAD var de… de är de.. vad den ville visa kan ja inte ana iom den stog över gubben o han sov.. :( ja ja vi får se..
Vad har han för religion? Jag vet inte om det kan hjälpa. Men inte säkert att det var dig den ville något. Kanske var honom?
Nu såg jag. Islam. då var det inget;)
Men tanken att det var han som budskapet var till vill jag inte släppa riktigt.

vet inte om de var till han iom han låg o sov o den visade sig för mig… min man ser inget o vill heller inte se..
Hej kybele, ja visst blir man lite smått överaskad när man upptäcker att man har besökare sådär på nätterna men det hör lite till den mediala sidan och det får man räkna med, fast de första gångerna det händer kan det ju vara lite otäckt.
Själv tycker jag att det är kul att få besök fast visst kan jag bli lite rädd ibland :)!
Men du är ju väldigt öppen och medial själv som jag uppfattat det så försök att kolla upp det lite själv, sätt dig ner i lugn och ro och försök meditera och på så sätt få kontakt, det skulle vara jätteintressant att höra sedan vad du får fram.
Jag har ju läst i andra trådar att du fångar upp andra medlemmars besökare och vilka det är så metoden är densamma egentligen även om du gör det hemma hos dig själv och det är ju troligen en hjälpare eller annat som varit på besök….inte behöver du ha hjälp, du har ju kunskapen själv vad jag förstått, lita på dig själv vännen!
Gud så spännande egentligen att få se ett naturväsen, det är en önskedröm *Längtar*!
Berätta gärna hur det går, vi är jättenyfikna!

ha ha ha ha inte för ja tyckte de var så speciellt skoj.. fick panik för ja inte kunde ropa på min man.. men visst nu i efter hand så var de häftigt.. de har hänt mig några gånger tidigare just med saker vid sängen.. men blir så rädd just då o sen är allt borta. De stör mig lite… då jag inte vill se o få fram kommer massor.. men då ja vill se någon som verkligen betyder för mig något ser ja inte ett skit… :( jag litar på mig själv oftast men vid sånna här saker när man inte direkt får fram vem de är är de ruggigt.. om du förstår hur jag menar :D
Det jag varmt skulle vilja rekomendera dig, om du inte övar på det redan nu, är att lära dig känna och ha kontroll över din öppna resp. stängda tid mot andra sidan.
Det gör ofta att man på ett helt annat sätt kontrollerar sin tid och sin vardag.
Nu är det ju inte ett undermedel för de kommer ändå men lär man sig förstå sina chakran och känna dem så underlättar det vardagen väldigt mycket och man får även en helt annan kontroll över medialiteten, idag känner jag att jag bestämmer oftast när jag vill, det är inte andevärlden som kommer och "stör" i tid och otid.
Den omtalade bubblan borde annars funka för dig på nätterna…. bubbla in hela huset så ska du se på grejjer.

hi hi jag brukar lägga ett skydd varje natt över oss alla.. men ibland siprar saker igenom :D jag brukar kunna stoppa och stänga av,men ibland är de bara saker man får acceptera dom dyker upp.. inte så jag är "på" alltid… då hade jag suttit på sjukhuset med en vacker kramtröja tror jag
men de tycker vad de än var kunde komma under dagtid och hälsa på för då är man inte lika tagen på sängen *bokstavligt*