Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1021 ggr
kybele
0

FARFAR

**kan inte lägga den på hans grav,men ger denna ros till han för utan han hade jag aldrig fått vara barn. Älskar dig farfar du är den mäst underbara man jag haft i mitt liv. Hoppas du har de bra bland andra nära och kära och hoppas du en dag visar dig för mig,för jag saknar dig oerhört och tänker väldigt mycket på dig. älskar dig så enormt mycket och hoppas du känner de. Kram
**

[kvasthilda1972]
0

Jag kan nästan slå vad om att han stod brevid dig och såg när du skrev dessa vackra ord….  Prova att be honnom visa en röd ros som ett bevis på att han besöker dig… Lycka till vännen!

EwaKristina
0

Du skriver så vackert om din farfar,och du beskriver den starka kärleken till honom,man blir berörd av dina rader.Visst känner din farfar din kärlek.Kram

kybele
0

låter lite dumt då jag vet att de finns en andra sida,men tror ni verligen känner av mig.. jag ser så mycket för andra men de jag vill ha kontakt med ser ja aldrig :(

TantAlma
0

Åh nu får du mig att tänka på min farfar… I miss him 2!!

Det var ett tag sen jag kände av honom…

Marina2
0

#3 Det låter inte alls dumt.Många gånger så är det så.de kommer nog så småning om ska du se. Eller så får du kanske medelande från honom genom någon annan?

kybele
0

ja kanske de… men än så länge har ingen sagt nåe :(

Jane-Lyzell
0

#6 vackert - många gånger dem vi håller så kära i hjärtat -måste sörjas klart först innan de tar kontaktSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

kybele
0

kommer aldrig sörja klart för en bit av mitt hjärta följde med han,svårt och förklara hela historiken men hann inte få all tid som han igentligen borde fått.. :( ångrar så djupt att åren bara fick gå

Erika-A
0

Så fint du skriver från hjärtat! Härligt att läsa dina rader om din saknad av din farfar. Kram Erika

kybele
0

tack,hann ju inte säga de till han inann han gick bort Gråter

kybele
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

petar för vill han ska synas.. suddig bild men iaf söta hanGråter

Eija
0

Jag blir så glad och rörd av dina ord och att man verkligen känner hur mycket din Farfar betydde för dig, och det är alltid så att man tycker att man inte fick sagt det man hade velat innan personen gick bort…men jag lovar dig att han vet så väl hur mycket du saknar och älskade honom……

Är det längesedan som han gick bort…..för ibland kan det ta lite tid innan du får någon form av möte med han…men ha förtröstan jag tror att han gör sig uppmärksammad på något vis snart…

kybele
0

de var några år sedan :( men kan iaf inte sluta tänka på han.. har sin plats i min bokylla… och i mitt hjärta.. jag hoppas de… för saknar han oerhört.. o mer nu än någonsin.. Gråter

Veyla
0

Kybele, När jag ser kortet på din farfar. Han ser ut att vara den snällaste gubbe som någonsin har existerat ju.

Jag kan nog inte hjälpa dig med detta om din farfar. Jag känner nog din saknad mer en hans energier. Men när jag tittar på kortet så saknar jag honom nästan med, och jag har aldrig träffat honom.

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 Det finns ingen tidsgräns för att sakna någon som har gått bort, jag misste min livskamrat för 18 år sen, men saknade finns där fortfarande, trots att jag har funnit en ny kamrat.

Men idag vet jag att det var han som hjälpte mig att hitta honom. För jag gick länge ensam och var väldigt kräsen, så han hade varit inblandad ett tag.

Jag brukade prata med honom i mina tankar, när jag var i lungn o ro, och då kunde jag förnimma hans svar på frågor som jag ställde…skulle du inte kunna prova det, då kanske du kan få svar på frågor och även berätta det du inte hann med…bara ett tips, för det fungerade för mig, när jag var så ledsen och inte visste varken ut eller in…

kramar dig

kybele
0

jag har skrivit små brev till han och läst ute.. låter jätte töntigt.. men,de hjälper för stunden.. iof får jag inte gensvar va jag märkt än :( men som du säger.. de kommer så småning om kanske

Veyla
0

Jag brukar ju krama träd så att skriva brev till sin älskade farfar är inte alls töntigt;)

kybele
0

ha ha ha go du är.. men iof… du har juh alltid nära att krama där du bor ;) och min farfars själ går inte o beskriva med ord… den var platina/guld allt gott o sött

Veyla
0

Jag kan tänka mig det <3