Storseanser i maj
7 maj kl.19.00 Lycksele. Medbogarhuset, lokalen Björken
14 maj kl. 19.00 Östersund. IOGT-NTO Odensala.
27 maj kl. 19.00 Vilhelmina. Folkets hus
Bokning sker till Marie: tel.tid vardagar 10-11 och 18-19. 070-3048282.
www.elisabethmedium.se src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag tittade på nyheterna sent igår kväll och fick då veta att en del gator är avstängda i Lycksele pga översvämningar så det blir att åka i god tid idag :) Det ska bli jätteroligt att komma tillbaka dit för det var så norma härliga energier sist jag var där i mars :)
Elisabeth
Lycka till idag hoppas det blir som du önskar…. 
Alma

Det blev verkligen som jag kände :) Superhärliga människor och väldigt starka energier, I like Lycksele! :)
Elisabeth
#3 Vad härligt Elisabeth! I love Lycksele too! Det är så fint där i "Lappstockholm", med den där jättekåtan dom har som är restaurang, och så fina omgivningar. :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#4 Jaa jag ska dit i höst och ha kurser m.m. Då kommer jag att stanna där några dagar så jag får mer tid till att kolla in alla fina platser också :) Sen är det så glada och trevliga männsikor i Lycksele, kanonfina energier i hela den staden :)
Elisabeth
hej, jag var på din seans i lycksele ikväll=) elle ja igår kväll, det är ju lite sent nu =) hehe, jag satt längst fram, killen i grå randig tröja, med svarta byxor, rätt stor :S, har en fråga till dig som jag även har mailat, men såg du om jag hade några mediala förmågor eller om jag bara inbillar mig att jag har det ?

#6 Ok, jag minns dig :) Jag svarar på mailen istället för jag vill inte skriva ut personliga saker på forumet. Jag har inte kollat mailen nu men jag läser och svarar imorgon.
Kram!
Elisabeth
okej=)
låter jätte bra=)
kramkram