Andar / Spöken
Hej Allihopa!
Vill dela med mig av en upplevelse som min fam och jag
hade 1982. Efter semester i Österbotten med goda vänner
kom vi en kväll med färjan från Kaskö till Gävle Vi började färden hem till Strängnäs och efter att flera ggr stannat för att rasta vår hund som
inte mådde väl av att åka bil så var timmen sen och det var mörkt.
Vi hade passerat Hjulstabron och man och barn sov, då..plötsligt fick jag
syn på en mörkklädd gestalt som korsade vägen, jag reagerade med att ställa mig på bromsen så klart och fam vaknade tvärt och trodde jag kört på ett djur. Nej sa jag någon gick över vägen, på darriga ben
klev jag ur bilen och gick runt och kollade i diken och även en bit i skogen..ingenting syntes.
Året efter i januari körde vi samma väg, åter var timmen sen,(tiden flyger när man har trevligt) samma plats och samma gestalt som gick över vägen. Ni kan tro att vi funderade vad detta var, har något hänt just där eller var det någon från andevärlden som trots att jag inte körde fort ville få mig att sakta ner ytterligare??
Om vi inte stannat till där kanske vi krockat med en älg eller ett rådjur. Vore intressant med synpunkter från er kära Ön-medlemmar.
Kram på er.
för mig låter det som att det är ett "avtryck",som en film som spelas upp,återkommande.energiavtryck. Kanske andra kan svara dig mer utförligt?

verkar faktiskt vara så att det är ett stackars spöke som inte kommit vidare i livet,kanske dött just där.
kram monica

Hej Marina2!
Det är inte otroligt och det vore
kul att veta om någon annan somkör den vägen
sett eller känt av något.

jaa visst kan det vara så, det lustiga är att
jag både kört och åkt med som passagerare den vägen massor av ggr efter det men inte märkt något. kanske den stackaren
fått ro rill slut, hoppas det.
Kram tillbaka Monica
Toyan låter som ett avtryck som Marina 2 skriver - i detta finns ingen själ/ande kvar i - det är endast som en video(händelse) som av någon anledning behöver återupprepas!
Det ger dig också bevis på din egen medialitet - för det är inta alla som kan se sådana energispår/händelser!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Berätta mera vad detdär energispår/händelser är!
Jag råkar på såntdär titt som tätt, och har aldrig vetat vad det är frågan om. Jag har bara tänkt att det är psyket som spelar mig ett spratt, men likaväl kommer känslan av "att det var meningen att det skulle hända"
#6 oftast trumatiska händelser - som behöver bli uppmärksammade eller alldrig bli bortglömda ur historien(så att det inte åter upprepas)
som olika krig - mord - kärleksdramer mm.
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"