Försvunnet medium.
Tidigare fanns ett mycket aktivt medium på denna sida. Han hade signaturen KalleN.
Han brukade vara väldigt entusiastisk.
Vart har han tagit vägen?
Jag håller med dig, känns konstigt att en sådan glädjespridare inte har varit här på ett tag….efterlyser oxå honom här…

Kalle blir medlem i perioder och går ur i perioder, kanske det är något annat som han behöver sin energi till emellanåt. Forumet kan bli jobbigt för många då man har svårt att slita sig och göra andra saker. Han är nog snart här igen :) Vi är nog många som saknar hans glädje här :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ja Goa Anna- h -k är med borta. 
MVH Zedd75
Jaha, det är på det viset, man får hoppas att han kommer tillbaka snart denna härliga solstråle….

#3 Samma där, hon har också varit med i perioder, men vi ropar på dom här nu att vi saknar dom! :)
**KalleN och Anna-H-K, kom igen, vi saknar er!!!
**
Elisabeth
#3 Har nog missat "Anna-h-k", men visst är det tråkigt när någon lämnar ÖN, man blir ju liksom lite familjär med alla här…

Det har hänt många att dom har avslutat av misstag, har tryckt på fel knapp och trott att dom har blivit borttagna, det är tråkigt och vi hoppas att dom inte tror det, för det har under Ön:s tid endast varit 3 som blivit helt borttagna härifrån så det blir man inte hur som helst :)
Elisabeth

Sen är det ju också så att man kanske helt enkelt inte vill vara medlem längre och väljer att avsluta av olika anledningar. Det är ju upp till var och en om man vill vara med, men man saknar vissa som inte är kvar.
Elisabeth

#6 ja jag håller med dig där man blir som en familj. allefal är ön en drog 
#9 he, he,….en trevlig drog isåfall, och inte så skadlig…förutom lite axelvärk och ryggvärk…man får väl stretscha lite då och då..så går det över….

Ja jag har också undrat vart Kalle har tatt vägen.

kan hålla med om att denna sida är intressant på många vis.

Tänkte på båda dessa två igår. Först på Anna och sedan tänkte jag är det inte någon mer som fattas..jo, Kalle.
Jag saknar Anna och hoppas att hon snart är tillbaka.