OT. Karlar
Hej.
Fick en otroligt ljus ide som jag nog inte kan genomföra.
Min otroligt trevliga och goa vännina har brutit upp från sitt förhållande. Jag frågade henne nyss vad hon önska sig i present och det var ju inte så lätt. Hon skojade om en karl
Han ska vara glad, klok och älska diskussioner och så henne förstås och hennes barn .
Kanske skulle jag lotsa henne in på forumen här. Här finns ju många trevliga människor både kvinnor och män.
Var rädda om varandra

Ja men hon ville ju inte ha en kvinna eller en man, hon ville ju ha en Karl. ha ha ha
Men de e ju tur det, för ja e ju varken glad, klok eller gillar att diskutera. Ha ha ha
SEV 
Inte. Har ALDRIG förstått att du diskuterar här
. Och vilken surpelle du är. Arg möjligen ibland. Klok då. Jo jag tro nog att du är det. Fast det tänker jag inte tala om för Dig.
Ha det bra
Var rädda om varandra

Nä, då kan ja ju bli surare ha ha ha
SEV 
Singeltråden kanske ska dammas av en smula till din väninna 

Ärt hon inte less på karlar då om hon nyss har brutit upp med en? Haha, det skulle jag va! Mitt motto lyder så här: Bättre vara ensam och lycklig än tvåsam och olycklig! 

Absolut Bjarvamor! Men får hon allvarliga abstinensbesvär, är min pappa singel o änkeman sedan 9 år. Han finns i Skåne! *Ler*
Katarina
Less är hon väl inte. Kanske besviken. I ett förhållande måste ju båda ge och ta. Det går ju i vågor.
Vi är ju vänninor sen tonåren och kan prata både skoj och allvar. Kan vara tysta ihop också. Hon kommer nog att skynda långsamt. Men jag unnar henne verkligen en ny kärlek såsmåningom.
Var rädda om varandra

Ja, alla vill vi ju ha ngn att tycka om, men visst är det bättre att vara ensam om det har varit ett förhållande som inte fått en att må toppen. Hon får kärlek igen!!
Katarina

Men hoppsan då Kartarinaj! Din pappa kanske är nåt för mig? Haha!
Klart att vi alla vill ha någon att tycka om någon som tycker om en själv! Men Jisus vad mycket jobb det är innan man hittar rätt, om man någonsin gör det?

Ja, han e en trevlig prick, lilla Pappa! Usch ja, jag har hittat min Drömprins och han mig, men där finns hinder i vägen, men den som väntar på ngt gott…
För första gången i mitt liv känner jag mig helt otroligt tillfreds utan karl… har inte saknat någon en sekund under de två åren jag varit ensam…. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp nån då och "rör till i familjelyckan" 
Förlåt för att jag kapade tråden… men lite menade jag att om man slutar leta så…

Du e ju bara för skön Nancy! *L*